adexo3
۴۳۴۴۴۷
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

تکذیب فرار ۳ محکوم به اعدام از زندان زاهدان

بابایی به بیان توضیحاتی در رابطه با خبر فرار سه زندانی از زندان‌ زاهدان پرداخت و با رد برخی ادعاهای مطرح شده، گفت: هیچ محکوم به اعدام یا قصاصی از زندان‌ها این استان فرار نکرده است.

خبرگزاری میزان: بابایی به بیان توضیحاتی در رابطه با خبر فرار سه زندانی از زندان‌ زاهدان پرداخت و با رد برخی ادعاهای مطرح شده، گفت: هیچ محکوم به اعدام یا قصاصی از زندان‌ها این استان فرار نکرده است.
بابایی مدیرکل زندان‌های استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار به بیان توضیحاتی در رابطه با خبر فرار سه زندانی از زندان‌ زاهدان پرداخت و با رد برخی ادعاهای مطرح شده اظهار کرد: هیچ محکوم به اعدام یا قصاص از زندان‌ زاهدان فرار نکرده است و زندان زاهدان حفاظت امنيتی بالایی دارد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: شب گذشته حوالی ساعت هفت و سی دقیقه، ۳ نوجوان از کانون اصلاح و تربیت که مکان نگهداری اطفال و نوجوانان معارض با قانون ۹ تا ۱۸ ساله است فرار می‌کنند.

مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این سه نوجوان متهم بوده و هیچگونه محکومیتی نداشته‌اند، گفت: این افراد در مظان اتهام هستند و هنوز حکمی در رابطه با آن‌ها صادر نشده است.

بابایی با اشاره به این مطلب که کانون اصلاح و تربیت در کلیه کشور مقررات و آیین نامه خاص خود را دارد و بکارگیری سلاح در آن ممنوع است، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای دستگیری این سه نوجوان معارض با قانون به کمک دستگاه‌های قضایی، اطلاعاتی و انتظامی صورت گرفته و محل اختفای این متهمان فراری در حال شناسایی است و در اسرع وقت نسبت به دستگيری اين متهمان و استرداد آنها به كانون اقدام میشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چیزی تو ایران تکذیب بشه یعنی واقعیت داشته

    • بدون نام

      خخخخخخخخ خبرا میگند بعدم تکذیبش میکنند

    • بدون نام

      احتمالا دالتونا بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج