اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۶۳۴۳
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

حاج‌ بابایی: برجام نافرجام شد

حمیدرضا حاجی بابایی عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد اقدام مجلس سنای آمریکا در تمدید ۱۰ ساله تحریم‌‎ها علیه ایران گفت: ما از ابتدا این رفتارها را از دولت و مجلس آمریکا پیش بینی می کردیم.

حمیدرضا حاجی بابایی عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد اقدام مجلس سنای آمریکا در تمدید ۱۰ ساله تحریم‌‎ها علیه ایران گفت: ما از ابتدا این رفتارها را از دولت و مجلس آمریکا پیش بینی می کردیم.
آمریکایی که ما می شناسیم آمریکایی است که همیشه عهد و پیمان‌هایش را زیر پا می‌گذارد و فقط به منافع خودش توجه می کند. منافع ملت‌ها برایش مهم نیست و امروز هم کاری کرده است که کسی نمی تواند از آن دفاع کند یا لاپوشانی کند و یا حتی تفسیر و توجیه کند.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه آمریکا خیلی شفاف و روشن برجام را زیرپاگذاشت ادامه داد: دولت، مجلس و همه نظام باید در برابر این بدعهدی بایستند و بدون افراط و تفریط کاملا بنشینند و فکر کنند و تصمیم بگیرند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات خاطر نشان کرد: اولین تصمیم این است که چگونه با آمریکا برخورد شود و تصمیم دیگر این است که ما چگونه بروی پایمان بایستیم که آن ضررها و زیان‌هایی را که به ملت وارد کرده‌ایم جبران کنیم و رکود کشنده‌ای که در سایه امید به برجام بوجود آمده است را رفع کنیم.

نماینده اصول‌گرای مجلس با تاکید بر اینکه در حال حاضر که برجام نافرجام شده است باید عقب ماندگی هایمان را جبران کنیم افزود: ما نباید به دنبال محکوم کردن افراد باشیم و به حاشیه‌ها بها دهیم بلکه باید بنشینیم و با وحدت این مشکل را حل کنیم.

وی تصریح کرد:دولت ایران باید قاطعانه در برابر این تصمیم مجلس و دولت آمریکا تصمیم بگیرد و مطابق با همان قوانینی که در برجام خودشان مصوب کردند و زیرش را امضا کردند تصمیم بگیرند و مصوبه مجلس را درزمینه اقدام متقابل اجرایی کنند.

وزیر آموزش و پرورش در دولت احمدی نژاد در مورد تاثیرگذاری این موضوع بر انتخابات ۹۶ و انتخاب روحانی نیز گفت: ما نباید منافع ملت مان را قربانی انتخابات کنیم بلکه ما باید صادقانه با مردم حرف بزنیم و مردم خودشان تشخیص می دهند که به چه کسی رای دهند ما نباید اقداماتمان فقط برای کسب رای مردم باشد بلکه ما باید به گونه ای اقدام کنیم که مردم بفهمند صادق هستیم .

حاج بابایی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری جای خودش را دارد و این موضوع نیز جای خودش را دارد و نباید با استفاده از از این موضوع له یا علیه کسی حرفی زده شود بلکه باید همه بنشینند و با عقلانیت مشکل کشور را حل کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات تصریح کرد:وقتی ما همه مسایل را به برجام گره می‌زنیم و می‌گوییم اگر برجام باشد به سود ماست پس قطعا اگر برجام ضرر هم داشته باشد برای ما بد است و مردم نیز قطعا با توجه به این موضوعات تصمیم می گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا فهمیدی

    • بدون نام

      اقای بابایی شما از کجا میدانستی مگه علم غیب خواندی ....

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      پیش بینی چیه قرارداد رو درست مینوشتین تا کلاه سرتون نره. شما ساده لوحین بقیه چکار کنن

    • بدون نام

      آقای حاجی بابایی شما که علم غیب داشتی چرا آتش سوزی مدرسه شین آباد رو پیش بینی نکردی ؟؟؟

    • بیژن شکری

      اقای حاجی بابابی و سایر به اصطلاح دلواپسان چرا تا بحال یک بار هم نشده راهکاری بدید بجای برجام خب راه شما چه بوده!! حتماً نفت در برابر غذا و دارو و علف خواری به شکل کره شمالی دیگه !!!

    • بدون نام

      رهبر انقلاب هم این روزا رو پیش بینی کرده بودن

    • بدون نام

      خدا بیامرزد برجام و عواملش رو ، براشون همین شب جمعه خرمای نذری میدیم

    • بدون نام

      چندین سال نماینده ی ما همدان هستی ازجنابعالی هیچ خیری ندیم جزوعده پوچ وتوخالی

    • بدون نام

      فقط آنهای که درتبلیغ خودت کمک کردند هرکدام رابه یک نوای رساندی

    • بدون نام

      طرفداران خودت رابه یک مقام رساندی

    • بدون نام

      آقای حاجی بابایی شما طوری در مورد تحریم ها صحبت می کنید که گویا فراموش کردید باعث و بانی این تحریم ها و لجبازی های دولت آمریکا رییس جمهور مهرورز جناب عالی و دوستانتون بوده در ضمن شما باید بعد از قضیه مدرسه شین آباد برای ده ها سال از دید ملت فرار می کردید نه اینکه وکیل ملت بشید . بدا به حال کسانی که شما وکیل شون باشی

    • بدون نام

      چرامحرومین حوزه انتخابیه خودمان به جنابعالی دسترسی ندارند؟

    • بدون نام

      همیشه طرفدارسرمایه داربودی نه مردم محروم وبدبخت

    • بدون نام

      جناب توکه اینهمه علم غیب داری چرااختلاسهای میلیاردی دوستانتان دردولت قبل( خاوری وزنجانی ورحیمی ووووو)پیش بینی نکردی!!!!!

    • بدون نام

      ملت چقدرشماساده لوحین ازهیچ جناحی به شماخیرنمیرسداین حرفها همش بازی سیاسی وعوام فریبی است

    • بدون نام

      مدرسه ی شین آبادنافرجام شد

    • بی نام

      روحانی که بدتر از احمدی نژاد شد که!!!! بنزین ۴۰۰تومانی ۱۰۰۰تومان شده بعد از عید هم بهتون قول میدم۱۵۰۰دش میکنه یارانه یه عده قطع شد کجا میره؟؟؟ کو اشتغال؟؟؟ چرا تورم محار نشد؟؟؟ این وعده ی آقای روحانی مگه نبود قبل از انتخابات؟؟؟؟؟؟????? فقط شعار شعار شعار!!!!!!!!!!!

    • قاسم

      حاج بابا شما تو دیگه از برجام نگو که گند زدی به آموزش وپرورش کشور و20سال عقب بردیش توباید مجازات میشدی اما افسوس ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج