۴۳۶۳۹۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

انتشار لیست پردرآمدترین ستارگان یوتیوب

برای سال دوم، نشریه «فوربس» آمار پردرآمدترین ستارگان یوتیوب را منتشر کرده و اعلام می کند که ۱۰ ستاره برتر این پلتفرم ویدیویی، در ۱۲ ماه منتهی به ژوئن ۲۰۱۶، در مجموع موفق به کسب درآمدی ۷۰.۵ میلیون دلاری شده اند.

وب سایت دیجیاتو - امیر مستکین: برای سال دوم، نشریه «فوربس» آمار پردرآمدترین ستارگان یوتیوب را منتشر کرده و اعلام می کند که ۱۰ ستاره برتر این پلتفرم ویدیویی، در ۱۲ ماه منتهی به ژوئن ۲۰۱۶، در مجموع موفق به کسب درآمدی ۷۰.۵ میلیون دلاری شده اند؛ درآمدی که در قیاس با سال گذشته، ۲۳ درصد رشد داشته است.
انتشار لیست پردرآمدترین ستارگان یوتیوب

مانند سال گذشته، بالاترین رقم دریافتی باز هم به «PewDiePie» رسیده است. فوربس می نویسد که درآمد او در بازه زمانی مورد بحث به بیش از ۱۵ میلیون دلار می رسد و این در حالیست که بیش از ۵۰ میلیون کاربر از سراسر جهان محتوای ویدیویی تولید شده توسط او را دنبال می کنند.

بر اساس گزارش فوربس، درآمد PewDiePie در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ماه ژوئن ۲۰ درصد افزایش داشته که البته بخش عمده ای از این رشد مربوط به فعالیت او در «YouTube Red» است.

«اَت‌وود» (Atwood) با درآمد ۸ میلیون دلاری اش در رتبه دوم جای گرفته است. فوربس اشاره می کند که درآمد وی در این بازه زمانی تا ۷۰ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته که این مسئله به علت افزایش دیده شدن ویدیوهای او بوده است. فوربس همچنین خاطر نشان می کند که اَت‌وود دست کم ۱.۵ میلیون دلار از محل تبلیغات جانبی و همکاری با برندها درآمد داشته است.

رتبه سوم از لحاظ بالاترین درآمد به یک کمدین به نام «لیلی سینگ» رسیده. وی درآمدی ۷.۵ میلیون دلاری داشته در حالی که بیش از ۱۰ میلیون کاربر، ویدیوهای او را دنبال می کنند.

در این میان چند کانال جدید موفق شده اند تا راه خود را به ۱۰ کانال پردرآمد یوتوب در لیست فوربس باز کنند. «مارک فیسباخ» که در کانال خود به تفسیر بازی های ویدیویی می پردازد موفق به کسب درآمدی ۵.۵ میلیون دلاری شده. «جرمن گارمندیا» با ۲۶ سال سن درآمدی ۵.۵ میلیون دلاری داشته. «کالین بالنجر» هم یوتوبر و کمدین دیگری است که با حدود ۴.۷ میلیون کاربری که او را دنبال می کنند، درآمدی ۵ میلیون دلاری را از آن خود کرده است.

یکی دیگر از خالقین محتوای ویدیویی به نام «روسانا پانسینو» که سال گذشته درآمدی ۶ میلیون دلاری از فعالیت خود در یوتوب داشته است، می گوید که کار خود را با ضبط ویدیو توسط دوربینی آغاز کرده که قیمت آن تنها ۸۰ دلار بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج