۴۳۷۱۶۹
۵۰۳۱
۵۰۳۱
پ

رندرهایی از لامبورگینی اونتادور S

به تازگی حرف و حدیث‌هایی در دنیای خودرو پیچیده مبنی بر این که لامبورگینی نام “اونتادور S” را ثبت تجاری کرده است. به نظر می‌رسد این گفته‌ها کم و بیش صحت داشته و تراکتورساز سَنت آگاتا در حال آماده شدن برای عرضه نسخه فیس لیفت آونتادور می‌باشد.

وب سایت پدال: به تازگی حرف و حدیث‌هایی در دنیای خودرو پیچیده مبنی بر این که لامبورگینی نام "اونتادور S" را ثبت تجاری کرده است.

رندرهایی از لامبورگینی اونتادور S

به نظر می‌رسد این گفته‌ها کم و بیش صحت داشته و تراکتورساز سَنت آگاتا در حال آماده شدن برای عرضه نسخه فیس لیفت آونتادور می‌باشد.

رندرهایی از لامبورگینی اونتادور S

تصاویر جاسوسی موجود چیز زیادی برای گفتن ندارند و تنها چند تفاوت کوچک را به تصویر می‌کشند. اما وب‌سایت لامبوکارز (LamboCARS) پا را فراتر نهاده و چند طرح رِندِری به اشتراک گذاشته که تصور بسیار واضحی از مدل آینده به بیننده می‌بخشند.

با دقت بیشتر در رندرها می‌بینیم که دماغه و سپر جلو تغییراتی داشته و به اصطلاح چیزی بین آونتادور استاندارد و سوپرولوچه می‌نماید. رکاب‌های جانبی نیز جدید بوده و ورودی هوای انتهای پایینی درب‌ها مشابه نمونه موجود در SV هستند.

رندرهایی از لامبورگینی اونتادور S

رندرهایی از لامبورگینی اونتادور S

در قسمت عقب چینش داخلی چراغ‌ها تغییر کرده و صفحه توری مرکزی جای خود را به یک پنل همرنگ بدنه داده است. دیفیوز بزرگ‌تر شده و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. خروجی سامانه اگزوز نیز بجای نمونه چهار لول قبلی، قاب شش ضلعی داشته و سه لوله اگزوز از دل آن بیرون زده‌اند.

رندرهایی از لامبورگینی اونتادور S

آونتادور S علاوه بر تغییرات ظاهری، در بخش‌های دیگر هم به‌روز رسانی‌هایی خواهد داشت که شامل ۲۰ الی ۴۰ اسب بخار افزایش قدرت، قطعات الکترونیکی جدید و کابین ارتقا یافته می‌گردد. انتظار داریم رونمایی رسمی این گاو خشمگین تازه‌نفس در نمایشگاه ۲۰۱۷ ژنو انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج