اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۳۸۱۳۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

اظهارات وزیر خارجه انگلیس دیدگاه شخصی است

دفتر نخست‌وزیری انگلیس اعلام کرد: سخنان وزیر امور خارجه درباره جنگ‌های نیابتی عربستان و ایران دیدگاه شخصی است و موضع دولت نیست.

خبرگزاری ایسنا: دفتر نخست‌وزیری انگلیس اعلام کرد: سخنان وزیر امور خارجه درباره جنگ‌های نیابتی عربستان و ایران دیدگاه شخصی است و موضع دولت نیست.

سخنگوی ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس گفت که اظهارات بوریس جانسون وزیر امور خارجه این کشور درباره جنگ نیابتی ایران و عربستان در منطقه خاورمیانه، مواضع شخصی خودش است.

جانسون در هفته‌ای که گذشت در یک سخنرانی گفت: در میان سیاستمداران افرادی هستند که از سیاست سوءاستفاده می‌کنند تا به اهداف سیاسی خود برسند.

سخنگوی نخست‌وزیر انگلیس همچنین گفت که لندن خواستار تقویت روابط با ریاض است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امریکا که پشت کرد به شما انگلیسم که شمشیر و از رو بست دیگه از همه جا ناامیدید دولت تدبیر وامید !! تدبیرش مذاکره وامیدش به امریکا وانگلیس !! جفتشونم محلتون ندادن خسره الدنیا والاخره

    • بدون نام

      بیچاره مردم انگلستان که چنیین نخست وزیر دارند

    • reza

      تمام کشور های دنیا تحت استعمار انگلیس است در هر کشوری باندهایی هستند که اطلاعات سری وفوق سری را بافکر کردن شخصی وگروهی در مورد هرچیزی که به سیاست ربط پیدا می کند بدست می آورند وانگلیس برای این که این باند ها این اطلاعات فوق سری را رو نکنند افراد این باند ها را به ثروت وقدرت می رسانند از صاحبان شرکت های کوچک گرفته تا مقام منسب های بالا انگلیس این کار را انجام می دهد که این باندها اطلاعات فوق سری را فاش نکنند که انگلیس دیگر نتواند استعمار فوق مدرن خود را در جهان پیاده کنند و به سیاستشان در جهان لطمه ای وارد شود همینطور در هر کشوری باندهایی هستند که به دلایل مختلف نمی گذارند که افرادی که این اطلاعات را دارند به ثروت وقدرت برسند به دلیل این که می ترسند روزی جای آنها را یا بگیرند وهمچنین به دلیل افکار خودخواهانه ودلایلی که بحس مفصلی که در این رابطه وجود دارد به هیچ عنوان کسانی که تازه کار هستند ومغز هستند واطلاعات فوق سری را دارند به هیچ عنوان نباید جلوی افراد این باند ها در مورد اطلاعات فوق سری خود صحبت کنند چون همان اطلاعات فوق سری را در جهان فاش می کنند که انگلیس سر آن شخص تازه کار که اطلاعات را بافکر کردن بدست آورده را به طرق مختلف زیر آب کنند که باید این اشخاص این اطلاعات فوق سری را که بافکر کردن بدست می آورند مستقیما به خود انگلیس ها بد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج