جاباما
۴۳۹۸۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خرید سلاح پس از پیروزی ترامپ ۴ برابر شد

یک روزنامه آمریکایی از افزایش چهار برابری خرید سلاح توسط گروه‌های اقلیت در آمریکا از ترس دولت ترامپ خبر داد و نوشت.

خبرگزاری تسنیم: روزنامه آمریکایی «بوستون گلاب» در خبری از تشدید نگرانی گروه های اقلیت در آمریکا بعد از پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری و افزایش خرید سلاح در این کشور خبر داد.

بوستون گلاب با اشاره به افزایش وقوع جرایم ناشی از نفرت در سراسر آمریکا از ماه گذشته میلادی و بعد از پیروزی ترامپ در انتخابات، نوشت که تعداد افراد رنگین پوستی که در حال خرید سلاح برای حفاظت از جان خود هستند نیز رو به افزایش است.

بر اساس گزارش شبکه خبری «ان بی سی نیوز»، برخی از صاحبان فروشگاه های اسلحه اعلام کرده اند که در طول هفته های اخیر فروش سلاح گرم آنها در بین گروه های اقلیت آمریکا چهار برابر افزایش داشته است.

صاحبان فروشگاه های فروش سلاح می گویند که افراد رنگین پوست نگرانند که در دولت ترامپ، به دلیل نژادشان هدف حمله قرار بگیرند.

بوستون گلاب نوشت که آنچه مایه تاسف است، این است که احتمالا هر چه افراد رنگین پوست بیشتری سلاح داشته باشند، این امر منجر به مرگ و زندانی شدن بیشتر این افراد می شود.

مردم رنگین پوست در آمریکا که شاهد کینه ای بوده اند که رئیس جمهور آتی این کشور به وجود آورده است، در حال تجهیز خود به سلاح هستند و نگرانند که دولت و ماموران اجرای قانون کاری برای حفاظت از آنها انجام ندهد.

بوستون گلاب نوشت که افراد با نژادهایی غیر از سفید پوست در آمریکا نیز باید مثل هر شهروند دیگر از حقوق خود بر اساس متمم دوم قانون اساسی آمریکا بهره مند شوند اما در عین حال باید بدانند که تعهدهای لحاظ شده در قانون اساسی آمریکا در شرایطی که اسلحه در دست یک فرد سیاه پوست و یا رنگین پوست باشد، کافی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج