۴۹۳۱۲۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افزایش خرید سلاح در آمریکا بعد از پیروزی ترامپ

آمار فروش سلاح از زمان پیروزی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری، در میان شهروندان این کشور کاهش اما در میان اقلیت ها و افرادی که از دولت وی هراس دارند، افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا: آمار فروش سلاح از زمان پیروزی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری، در میان شهروندان این کشور کاهش اما در میان اقلیت ها و افرادی که از دولت وی هراس دارند، افزایش یافته است.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست، آمار ارائه شده از سوی پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی)، گروه های تجاری، مالکان مغازه های اسلحه فروشی و شخصیت های حقوقی از این مساله خبر می دهد.

بسیاری این روند را نتیجه انتخاب رئیس جمهوری می دانند که به حمایت از حق شهروندان برای حمل سلاح وعده داده است.

به رغم کاهش کلی فروش سلاح در آمریکا، روند خرید اسلحه در میان سیاه پوستان و افرادی که از تشدید خشونت نژادی و جنسیتی در دوره ریاست جمهوری ترامپ بیمناک هستند، افزایش یافته است.

به گفته 'فیلیپ اسمیت' رئیس انجمن ملی سلاح آمریکایی های آفریقایی تبار، خرید سلاح در میان اعضای این انجمن افزایش یافته که این مساله از هراس از خشونت گرایی نشات گرفته است.

'لری کین' معاون ارشد رئیس بنیاد ورزش تیراندازی آمریکا نیز گفت که فروش تفنگ های ورزشی نیمه خودکاری که باراک اوباما رئیس جمهوری سابق و هیلاری کلینتون نامزد دمکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری قصد داشتند فروش آن را ممنوع اعلام کنند، از زمان انتخابات ریاست جمهوری بیشترین کاهش را داشته است.

ترامپ که زمانی از درخواست اوباما برای کنترل استفاده از سلاح در ‌آمریکا تمجید کرد، به سرعت به یک طرفدار حمل سلاح تبدیل شده است.

وی به طور مخفیانه مجوز مالکیت سلاح در نیویورک را صادر کرد و در زمان کارزار انتخاباتی اش خواستار اجرای این مجوز در سراسر کشور شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج