اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۰۰۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اکران «روگ وان» همراه با تدابیر شدید امنیتی

اکران «روگ وان:‌داستانی از جنگ‌های ستاره‌‌ای»؛ تازه‌ترین فیلم از سری فیلم‌های جنگ ستارگان دیشب با استقبال بسیار زیاد علاقه‌مندان در سالن‌های هالیوود افتتاح شد.

وب سایت فیلم نت نیوز: اکران «روگ وان:‌داستانی از جنگ‌های ستاره‌‌ای»؛ تازه‌ترین فیلم از سری فیلم‌های جنگ ستارگان دیشب با استقبال بسیار زیاد علاقه‌مندان در سالن‌های هالیوود افتتاح شد.
اکران «روگ وان» همراه با تدابیر شدید امنیتی

شب گذشته فیلم روگ وان: داستانی از جنگ‌های ستاره‌‌ای ، تازه‌ترین فیلم از سری فیلم‌های جنگ ستارگان، تحت تدابیر امنیتی شدید در هالیوود اکران شد. ازجمله‌ی این تدابیر امنیتی بستن خیابان‌های اطراف سینمای محل اکران و فرش قرمز و گشت زدن پلیس همراه با سگ‌ و دستگاه بمب‌یاب بود. همچنین خبرنگاران برای رسیدن به محل برگزاری باید از سه گیت‌ امنیتی عبور می‌کردند. این تدابیر شدید امنیتی دلیلی جز استقبال بسیار زیاد علاقه‌مندان این سری فیلم‌ها و ازدحام جمعیت نداشت ضمن اینکه علاوه بر هنرپیشه‌ها و عوامل فیلم، ربات‌ها، ماشین‌ها و وسایل نقلیه‌ی استفاده شده در فیلم هم در این مراسم افتتاحیه از روی فرش قرمز عبور کردند و جمعیت زیادی برای مشتاق از نزدیک دیدن این ربات‌ها و ماشین‌ها بودند.
اکران «روگ وان» همراه با تدابیر شدید امنیتی

روگ وان اولین فیلم برگرفته از سری فیلم‌های پرطرفدار حماسی اپرای فضایی جنگی «جنگ ستارگان»است. این فیلم داستانی مستقل در دنیای جنگ ستارگان دارد و به کارگردانی گرت ادواردز و نویسندگی گری ویتا و کریس وایتز ساخته‌شده است. دیگو لونا الکساندر و فلیسیتی جونز ستاره‌هایی هستند که در این فیلم مقابل هم ایفای نقش می‌کنند. برای انتخاب هنرپیشه‌ی زن و مرد، چند کاندید وجود داشت که از همه تست گرفته شد در نهایت این دو هنرپیشه از بین گزینه‌ها انتخاب شدند. این فیلم توسط لوکاس فیلم تولید شده و توسط استودیوی دیزنی توزیع می‌شود

دوستداران جنگ ستارگان که موفق به تهیه‌ی بلیط و دیدن این فیلم در اولین اکرانش در شب گذشته شدند در شبکه‌های اجتماعی خود این فیلم را ستایش کردند.

پیش از این اعلام شده بود در اکران روگ وان: داستانی از جنگ‌های ستاره‌‌ای (Rogue One: A Star Wars Story) در سینماها قرار است قبل از نمایش روگ وان هفت دقیقه از دانکرک تازه‌ترین فیلم کریستوفر نولان در تعدادی از سینماهای آی‌مکس نمایش داده شود. روگ وان با دوربین‌های آی‌مکس فیلم‌برداری نشده، اما دیزنی تصمیم دارد در بیش از دوازده سالن نسخه‌ی تبدیل شده‌ی ۷۰ میلی‌متری و آی‌مکس آن را نمایش دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج