اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۰۸۲۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

محمد حسین لطیفی ادامه «پیکسل» را می‌سازد

با پایان فصل اول سریال اینترنتی «پیکسل» محمود معظمی از این پروژه کنار رفت و کارگردانی فازهای دو و سه را محمد حسین لطیفی بر عهده گرفت.

وب سایت آی سینما: با پایان فصل اول سریال اینترنتی «پیکسل» محمود معظمی از این پروژه کنار رفت و کارگردانی فازهای دو و سه را محمد حسین لطیفی بر عهده گرفت. تهیه کنندگی این سریال بر عهده حامد عنقا است و از آن به عنوان اولین سریال تعاملی یاد می‌شود که مخاطب می‌تواند در روند داستانی آن مشارکت کند. پیش از این محمد حسین لطیفی در «پیکسل» به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخته بود.
محمد حسین لطیفی ادامه «پیکسل» را می‌سازد

فصل اول سریال «پیکسل» به کارگردانی محمود معظمی با بازی محمد حسین لطیفی به پایان رسید. با پایان فصل اول این سریال، محمد حسین لطیفی قرار است علاوه بر بازی، کارگردانی این مجموعه اینترنتی را هم بر عهده گیرد.

حامد عنقا که سابقه نگارش سریال‌هایی همچون «قلب یخی»، «انقلاب زیبا» و «تنهایی لیلا» را در کارنامه دارد، طراح، نویسندگی و تهیه‌کنندگی سریال «پیکسل» را بر عهده دارد که ساختار روایی این سریال را با فرمتی جدید پایه‌ریزی کرده است. این سریال که قرار است به صورت اینترنتی عرضه شود، نخستین تجربه «سریال تعاملی» به حساب می‌آید که مخاطبان در روند روایت داستان آن مشارکت دارند.

کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، سحر قریشی جواد یحیوی، نرگس محمدی و امید حاجیلی بازیگران اصلی سریال هستند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که «پیکسل» حول و حوش یک اتفاق هولناک شکل می‌گیرد، اتفاقی که موجب می‌شود زندگی یک خواننده معروف و پر طرفدار با سرنوشت دو سوپراستار سینما گره بخورد. اما سوال اینجاست چه کسی این اتفاق‌ها را رقم زده و آن‌ها را جلو می‌برد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج