۴۵۵۲۱۹
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

محمدحسین لطیفی و اطلاعات جدید درباره سریال اینترنتی

هر قسمت از سریال «پیکسل» ۲۰ دقیقه است

محمد حسین لطیفی که این روزها مشغول تصویربرداری سریال اینترنتی «پیکسل» است، به تازگی اطلاعات جالبی در مورد نحوه و زمان پخش این مجموعه ارائه کرده است.

خبرگزاری ایسنا: محمد حسین لطیفی که این روزها مشغول تصویربرداری سریال اینترنتی «پیکسل» است، به تازگی اطلاعات جالبی در مورد نحوه و زمان پخش این مجموعه ارائه کرده است. اما لطیفی که خود سابقه کارگردانی مجموعه‌های موفق تلویزیونی را در کارنامه دارد،‌ با انتقاد از مدیران صداوسیما می‌گوید تلویزیون برای بازگشتن به دوران طلایی‌اش راه طولانی را در پیش دارد و باید برای رسیدن به این مهم، در مدیریت تلویزیونی بازنگری کاملی انجام شود.
هر قسمت از سریال «پیکسل» 20 دقیقه است

«کت جادویی»، «همسایه‌ها»، «سفر سبز»، «وفا»، «صاحبدلان» سریال‌های موفقی به کارگردانی محمد حسین لطیفی هستند که در گذشته مورد توجه بسیار از مخاطبان قرار گرقتند. اما در هشت سال گذشته، تلویزیون دیگر در امر سریال سازی نتوانست موفقیت گذشته خود را تکرار کند.

محمد حسین لطیفی درباره عدم موفقیت سریال‌هایی که در چند سال گذشته از تلویزیون به روی آنتن رفتند به ما می‌گوید: «تلویزیون برای برگشتن به دوران طلایی‌اش راه طولانی پیش‌رو دارد و زمانی می‌تواند به آن دوران بازگردد که از همین امروز در بودجه، مدیریت و جذب متخصصین خود تجدید نظر کند.»

این کارگردان همچنین معتقد است که برای رسیدن به موفقیت‌های دوران گذشته، مدیران تلویزیون باید بازنگری کاملی در نحوه مدیریت خود انجام دهند، او همچنین روایت جالبی در مورد وضعیت این روزهای تلویزیون مطرح می‌کند و می‌گوید: «به نظرم وضعیت تلویزیون اینگونه است که گویی با تانک به ما حمله شده و از روی ما رد شده‌اند و تازه بلند شده‌ایم و می‌خواهیم حمله کنیم اما رقبا جلوتر از ما هستند.»

الویت نمایش «پیکسل»، پخش اینترنتی است

لطیفی که این روزها کارگردانی فصل دوم مجموعه اینترنتی «پیکسل» به تهیه کنندگی حامد عنقا را بر عهده دارد، درباره‌ی نحوه نمایش این سریال می‌گوید: «الویت ما برای پخش مجموعه «پیکسل»، نمایش اینترنتی است. ابتدا این سریال از اینترنت به نمایش درمی‌آید و شبکه‌های مجازی نیز می‌توانند محل عرضه‌ای برای این کار باشند.»

کارگردان «توفیق اجباری» که در سریال «پیکسل» به عنوان بازیگر هم جلوی دوربین رفته است، درباره نقشی که در این سریال ایفا کرده است، توضیح می‌دهد: «من علاقه زیادی به بازیگری ندارم و تنها دلیلم برای تجربه بازیگری در «پیکسل» این بود که نقش یک کارگردان سینما را در این مجموعه بازی می‌کنم. تمامی بازیگران نیز با اسامی خودشان در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.»

مجموعه «پیکسل» به نوعی اولین سریال تعاملی است که مخاطب می‌تواند ادامه داستان را به سلیقه خود انتخاب کند، لطیفی درباره نحوه ساخت این مجموعه می‌گوید: «تمامی عوامل مجموعه «پیکسل» ریسک‌پذیری و شجاعت داشتند و هدف ما از ساخت این داستان معمایی این بود که خود بیننده انتخاب کند که چه پایانی به داستان بدهد تا پایان‌های متفاوتی داشته باشیم. معتقدم فضای مجازی احتیاج به قصه‌هایی مانند پیکسل دارد زیرا سینما، تلویزیون و رسانه تصویری کار متخص به خود را انجام می‌دهند و ما نیز با آن‌ها تعامل می‌کنیم.»

کارگردان «روز سوم» همچنین درباره علت نام این سریال اضافه می‌کند: «پیکسل معناهای متفاوتی دارد. پیکسل به معنی کنار هم قرار گرفتن اجزای مختلف است. با توجه به معمایی بودن داستان این مجموعه، نام «پیکسل» را انتخاب کردیم.»

لطیفی در پایان به نکته جالبی در مورد زمان پخش این سریال اشاره می کند و می گوید که هر قسمت از «پیکسل» تنها ۲۰ دقیقه به طول می‌کشد: «پیکسل در ۳۲ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود و قبل از پایان سال ۹۵ به صورت اینترنتی عرضه خواهد شد. بینندگان برای دیدن این مجموعه باید هزینه‌ای به صورت اینترنتی پرداخت کنند اما نکته قابل توجه این است که برای تماشا و دانلود «پیکسل» حجمی از اینترنت بینندگان مصرف نخواهد شد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قلی زاده

      بازم یه سریال مزخرف دیگه.. یعنی چی مردم باید هزینه اینترنتی بدن من که سر درنیاوردم فقط دنبال پول هستن خب بدن شبکه نمایش من که فکر نمیکنم سریال جالبی باشه آخه سریام بیست دقیقه میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج