اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۱۷۲
۴ نظر
۵۰۱۴
۴ نظر
۵۰۱۴
پ

جانی دپ، با ۴۵ امضا در یک دقیقه رکوددار شد!

«دپ» ۴۴ ساله دست تندی در امضا دادن دارد. او نه تنها امضای زیبایی دارد و از درخواست طرفدارانش برای امضا دادن استقبال می کند بلکه قادر است در یک دقیقه حدود ۴۵ امضا بزند.

جانی دپ، با 45 امضا در یک دقیقه رکوددار شد!

تماشا: پایگاه اینترنتی «High Collection Autograph» در فهرستی اولیه به معرفی ستارگان هالیوودی که بیشترین امضا را به طرفدارانشان می دهند، پرداخته است. این بازیگران نه تنها قادر هستند در کوتاهترین زمان بیشترین امضا را برای طرفدارانشان بزنند، بلکه با روی خوش از درخواست آنها استقبال می کنند. این گزارش بامزه را به نقل از سینما خبر بخوانید:

جانی دپ، با 45 امضا در یک دقیقه رکوددار شد!

- «جانی دپ»: «دپ» ۴۴ ساله دست تندی در امضا دادن دارد. او نه تنها امضای زیبایی دارد و از درخواست طرفدارانش برای امضا دادن استقبال می کند بلکه قادر است در یک دقیقه حدود ۴۵ امضا بزند. البته موقع امضا گرفتن باید مراقب محافظان بداخلاق او نیز بود.

- «مت دیمون»: ستاره فیلم «بورن» نیز با طرفدارانش مهربان و خوش اخلاق است. با آنها عکس می گیرد و تا دلتان بخواهد به آنها امضا می دهد. او در یک دقیقه ۴۰ امضا می زند.

- «برنیس مارلو»: بانوی «جیمز باند» امضادهنده خوبی است. گویا او می دانسته که فیلم «اسکای فال» موفقیت چشمگیری خواهد داشت و برای همین دست خود را برای امضا دادن تند کرده است. او با حضور در مراسم فرش قرمز این فیلم، صدها امضا به طرفدارانش داده و با آنها عکس گرفته است. در میان بانوان او بهترین امضادهنده است.

- «جورج کلونی»: «جورج کلونی» به هیچ عنوان طرفداران خود را ناراحت نمی کند اما او به راحتی با آنها عکس می اندازد و به قدری سریع امضا می زند که گویی خط خطی می کند. او همچنین برای طرفدارانش یادداشت های دوست داشتنی می نویسد.

- «کاتریل هایگل»: «هایگل» تا جایی که بتواند برای طرفدارانش امضا می زند. او از کشیدن قلب و نقاشی های کوچک برای طرفدارانش کوتاهی نمی کند.

- «میلا جوویچ»: ستاره فیلم «ون هلسینگ» در کنار چهره جدی، بسیار مهربان است و می تواند در ۶۰ ثانیه بیش از ۴۰ امضا بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      الان این عکس جانی دپه؟

    • مينا

      تا اونجايي که من ميدونم بايد منبع اصلي خبر بلود باشد و يا در قسمت بالا بيايد و الا عوض کردن تيتر اصلي و اندکي تغيير را که همه بلد هستند و هنر نيست....

    • ادوارد

      جانی دپ الان 49 سالشه واقعا دستشون درد نکنه با این اطلاعات غلطتون

    • سامان 04

      زنی که تو ون هلسینگ بازی کرده کیت بکینسلته !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج