adexo3
۴۴۱۷۸۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تکمیل متروی ولی عصر (عج) تا ماه آینده

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مترو ولیعصر پروژه وسیعی است که عملیات عمرانی آن تا ماه آینده به پایان می رسد.

خبرگزاری مهر: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مترو ولیعصر پروژه وسیعی است که عملیات عمرانی آن تا ماه آینده به پایان می رسد.

مازیار حسینی در حاشیه سومین نمایشگاه مشارکت تولیدکنندگان ایرانی در صنعت مترو در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوالی درباره پروژه مترو ولیعصر گفت: این پروژه بسیار عظیم است، در چند طبقه طراحی شده و خطوط مختلف مترو را بهم متصل می کند.

وی افزود: امیدواریم فعالیت عمرانی آن در یکماه آینده به اتمام برسد. این مترو از نقاط اصلی تبادلی است و به لحاظ شکلی از ترکیب جدیدی دارا است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره اهمیت بحث ایمنی از یک سو و استانداردها از سوی دیگر برای بومی سازی گفت: راه حل اصلی این است که بهترین نقطه را هدف گیری کنیم. یکی از اشکالات ما در حوزه خودروسازی همین هدف گذاری نامناسب است.

حسینی افزود: در هدف گذاری خودروسازی داخلی ما نقطه ایده آل را در نظر نگرفتیم قصدمان تنها رفع و رجوع نیازهای دالخی بود، اما این موضوع در مورد مترو صدق نمی کند.

وی اضافه کرد: مترو هایتک (تکنولوژی برتر) است و باید بالاترین نقطه را هدف گذاری کنیم این موضوع بسیار سخت است، اما با توجه به حساسیت های موضوع باید در اولویت قرار گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به پتانسیل های فوق العاده درکشور گفت: جوانان ما پیچیده ترین مسائل فنی را به راحتی انجام می دهند و این موضوع را در نمایشگاه امسال دیده ام. یکی از نقاط جالب برای من در نمایشگاه امسال دیدن یک مهندس چینی بود که از نمونه های ایرانی عکس می گرفت.

حسینی تاکید کرد: ما اگر می خواهیم در حوزه تولید داخل یا حتی صادرات کاری انجام دهیم، باید یک قدم جلوتر از بقیه باشیم و با تمرکز بیشتر تاکید بر استانداردهای بالاتر داشته باشیم.

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با وجود تاکید بر انتقال نمایشگاه ها هنوز شاهد برگزاری نمایشگاه در فضای شهری و غیر از مجموعه شهر آفتاب هستیم، دلیل این موضوع چیست؟ گفت: ما بر اساس توافق سه گانه میان دولت، شهرداری و شورای شهر این موضوع را دیدیم که نمایشگاه ها در شهر آفتاب برگزار شوند و نقاط دیگر برای برگزاری نمایشگاه ها مناسب نیست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه در فضای شهری نه تنها مردم و ساکنان را اذیت می کند، بلکه آسیب های دیگری مانند ترافیک، آلودگی، افزایش تصادف و... را به همراه دارد.

حسینی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی زمانی خارج از فضای شهری بود اما اکنون به طور کامل در محیط شهری محصور شده است لذا برگزاری نمایشگاه در آن و اخیرا در نمایشگاه الکامپ قرار است در آن برگزار شود، باعث افزایش ترافیک و مشکلات همیشگی خواهد بود.

وی با اشاره به نمایشگاه شهر آفتاب گفت: این نمایشگاه با سرمایه گذاری بزرگ شهرداری ایجاد شده و هدف آن کاهش ترافیک در فضای شهری است و انتظار ما این است که همه نمایشگاه ها به آنجا منتقل شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه شاید دور بودن آن مانع از استقبال نمایشگاه شهر آفتاب شده است، خاطرنشان کرد: ما بزرگترین مترو تهران و خاورمیانه را برای این نمایشگاه آماده کرده ایم. امکانات متعددی نیز برای حمل و نقل در نظر گرفته ایم، لذا نمی تواند این موضوع به عنوان انتقادی جدی مطرح باشد.

حسینی با اشاره به شلوغی مترو نیز افزود: شلوغی مترو در ساعت پیک در همه متروهای دنیا مشترک است و این مختص مترو تهران نیست با این حال تقاضای ما از دولت توجه ویژه به سرمایه گذاری در بخش مترو است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج