اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۱۹۰۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

وزیر اقتصاد: دیگر بر مبنای آمال برنامه نمی‌نویسیم

علی طیب‌نیا تاکید کرد: در گذشته برنامه‌های اقتصادی به گونه ای نوشته می شد که بیشتر بیانگر آرزوها و آمال بوده و درنهایت سیاستهای کلی نوشته می‌شد ولی برنامه‌های اقتصادی که اکنون می‌نویسیم برمبنای واقعیت و به صورت کمی و کاملا زمان بندی شده هستند.

خبرگزاری ایسنا: علی طیب‌نیا تاکید کرد: در گذشته برنامه‌های اقتصادی به گونه ای نوشته می شد که بیشتر بیانگر آرزوها و آمال بوده و درنهایت سیاستهای کلی نوشته می‌شد ولی برنامه‌های اقتصادی که اکنون می‌نویسیم برمبنای واقعیت و به صورت کمی و کاملا زمان بندی شده هستند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست بررسی و ارزیابی عملکرد اقتصاد مقاومتی که عصر ٢٤ آذر ماه در محل وزارت امور اقتصاد و دارایی برگزار شد، بیان کرد: در گذشته برنامه های ما اقتصادی عمدتا بر مبنای آرزوها و آمال و سیاست های کلی بود ولی اکنون این وضعیت تغییر کرده است. برنامه هایی که نوشته می شود بصورت کمی و زمان بندی شده است ضمن اینکه ابزار آلات دستیابی به اهداف آن هم شناسایی شده است.

وی افزود: ضمن اینکه این اهداف پایش هم می شوند و بصورت منظم نتیجه برنامه ها به سازمان مدیریت و دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی گزارش می شود و دکتر جهانگیری هم در وزارتخانه حضور یافته و وضعیت را رصد می کنند.

طیب نیا گفت: این برنامه طبق سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی در جهت اصلاح ساختاری اقتصاد کشور طراحی شده است و با شناسایی آسیب های اقتصاد ایران که همان تفتی بودن و دولتی بودن است و با هدف دستیابی به رشد اقتصادی بالا که وضعیت اقتصادی کشور وا بهبود بخشد، جلوگیری از نوسانات رشد و رفع آسیب پدیزی ها در برابر تکانه های خارجی و داخلی و افزایش سهم بهره وری در رشد تدارک دیده شده است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینما

      فیلم سینما یی آرزوهای برباد رفته باشرکت......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج