۴۴۳۲۲۲
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

نماینده مجلس :

وزیر راه مظلوم واقع شده است

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه با اتفاق هایی که در حال رخ دادن است شاهدیم که وزیر راه مظلوم واقع شده است.

خبرگزاری ایرنا: نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه با اتفاق هایی که در حال رخ دادن است شاهدیم که وزیر راه مظلوم واقع شده است.

محسن بیگلری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: حادثه تصادف دو قطار موضوع تکان دهنده ای بود و جای تاسف دارد ولی متاسفانه شاهدیم وزیر راه در این قضیه مظلوم واقع شده است؛ وقتی مسوول شیفت قطار تخلف می کند نباید وزیر راه را این گونه بازخواست کرد؛ هرچند باید وزیر پاسخگو باشد ولی نباید اینگونه رفتار کرد.

وی اضافه کرد: ما باید عملکرد وزارت راه را بر اساس وضعیت مملکت و میزان اعتبار و بودجه بسنجیم و ببینیم چه اقداماتی بر اساس آن انجام داده است نه اینکه تنها با تصادف که خطای انسانی آن هم محرز بوده ، بسنجیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: البته این بدان معنا نیست که وزیر راه نباید پاسخگوی حادثه تصادف دو قطار باشد.

وی با تاکید بر این که صدا و سیما باید منصفانه و کارشناسانه در این زمینه ورود کند گفت: صدا و سیما یکطرفه به قاضی نرود ؛ از وزیر بخواهند که در صدا و سیما حضور یابد و از خودش دفاع کند و نباید یکطرفه وزیر را محکوم کرد.

بیگلری ضمن مخالفت با استیضاح وزیر راه افزود: استیضاح وزیر راه دردی را درمان نمی کند بلکه در این برهه زمانی به مشکلات می افزاید. من استیضاح را به صلاح کشور نمی دانم.

وی اضافه کرد: ما باید عملکرد وزیر راه را بر اساس اقداماتی که در شرایط تحریم کرده است، بسنجیم و در این راستا من به وی نمره قبولی می دهم زیرا عملکرد آقای اخوندی در مدت وزارت با توجه به تحریم ها خوب بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدی دوست

      چون حق مسکن مهر را ادا نکرده ونفرین هزاران خانواده پشت سراوست.فقط بخاطرلج با احمدی نژادوغروربیش ازحدی که داردزمین خورده وخواهدخورد.

    • بدون نام

      تو را به خدا ساکت شین مردم دیگه حوصله ندارند.........

    • عبدالله

      راستش کل مسولین ایران ازجمله جنابتان همگی مظلوم واقع شدید وظالمین که همان مردم بدبخت باشندشمارااستثمارکرده اند خداازشون نگذره نوش جانتان اگر نخوریدبی عرضه هستید

    • ایرانی

      وزیر راه مقصر اصلی وقایع اخیر راه آهن و هلیکوپتر و راه های کشور است
      از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکیند

    • بدون نام

      حادثه خبر نمی کند حادثه انجام شده است علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد کلاغ آمد راه رفتن کبک را یاد بگیر ه راه رفتن خودش را فراموش کرد گنه کرد به بله آهنگر ی به شوشتر زدند گردن مسگری

    • سینا

      خیلی مظلوم !!! با بی تدبیری و سیاسی کاری و دروغ پردازی در مسکن مهر و حادثه قطار و ....بایدم طلبکار و مظلوم باشه !!

    • علیرضا

      متاسفانه صدا و سیما با توجه به اینکه بودجه‌اش از بیت المال تامین می شود اما بارها دیده شده که از یک جناح جانبداری می کند و به هیچ کس پاسخگو نیست.

    • شریفی رییس قطاربازنشسته

      باسلام ودرود فراوان باقای بیگلری ازقدیم گفته اند چوب رابرداری گربه فرارمیکند.پس ازحادثه غمبارواتش گرفتن قطار بلافاصله رییس کل راه اهن استعفاداد چونکه میدانست این سانحه وسوانح قبلی دراثر بی تدبیری وبی مبالاتی خودش رخ داده وزیرهماهنگ کننده بین دولت وزیرمجموعه خویش است بنابراین رییس کل راه اهن وظیفه داشت مدیران باتجربه ومطلع رادرپست سیروحرکت میگمارد متاسفانه خودایشان ازمقررات سیروحرکت بی بهره بود یطوریکه بیشتر مدیرانی راکه درشرکت رجا بودند درزمان انتقال براه اهن باخودش براه اهن اورد وهمه انها طبق سوابق موجود فاقد اطلاعات مربوط بسیروحرکت وکلاسهای دوره ای فنی بودند نتیجه این میشود که شد.تادیرنشده افرادیکه باسیروحرکت قطارها سروکاردارند راپالایش کنید .درزمان قدیم بنده حقیر وهمکارانم بافانوس بادی وچراغ قوه وبدون امکانات فعلی نظیربیسیم وغیرو انجام وظیفه کردیم اماچنین سوانح عظیم وبی نظمی مشاهده نکردیم هنوز دیرنشده بدادراه اهن برسید

    • بدون نام

      آخی طفلکی خیلی مظلومند ایشون

    • محمد

      وضعیت راههای کشور غیراستاندارد و افتضاح میباشد.

    • بدون نام

      سلام .دلواپسان به دنبال بهانه هستند در زمانی که خودشان مسئولیت داشتند همه چیز گل بلبل بود وصدایشان در نیامد حا لا دولت ووزرا با تمام مشکلات امور را پیش می برند آنها دارند دق میکنند وبه دنبال شیتنت هستن وبه لطف خدا کاری ازپیش نمی برند

    • بدون نام

      اصلا کلا دولت یازدهم همه مظلومن آخی مردم تروخدا یه کمکی چیزی بهشون بکنید

    • hamed

      اخ گفتی مظلومیت این وزیر دل سنگ رو آتیش میکشه چقدر مظلوم دلم باسش ریز ریز شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج