adexo3
۴۴۴۲۷۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فیلمبرداری «شنل» به اتمام رسید

حسین کندری با اشاره به اینکه فیلمبرداری فیلم «شنل» در ۲۹ روز به پایان رسید از مراحل پایانی تدوین این اثر گفت.

خبرگزاری مهر: حسین کندری با اشاره به اینکه فیلمبرداری فیلم «شنل» در ۲۹ روز به پایان رسید از مراحل پایانی تدوین این اثر گفت.

حسین کندری کارگردان سینما در گفتگو با ما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «شنل» به تهیه کنندگی علیرضا شجاع نوری گفت: فیلمبرداری این اثر با همراهی یک تیم خوب و با وجود شرایط سخت چند روز پیش به پایان رسید.
فیلمبرداری «شنل» به اتمام رسید

وی افزود: «شنل» یک فیلم شهری- اجتماعی و دارای یک قصه عجیب و خاص است که در بستر شهری در خارج از تهران روایت می شود و بیان کننده دغدغه های یک شهر کوچک است، در واقع این فیلم تراژدی یک شهر کوچک و جامعه ای است که همه یکدیگر را در آن می شناسند و به همین ترتیب قصه شکل گرفت و این فیلم ساخته شد.

کندری بیان کرد: ما برای این فیلم فرم حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده ایم. درباره داستان آن هم باید بگویم که «شنل» روایتگر قصه یک زن پرستار است که با شرایط خاصی با فرزندش زندگی می کند و بنابر اتفاقات و اشتباهی ماجراهایی برای این زن رخ می دهد.

کارگردان «اینجا کسی نمی میرد» بیان کرد: قصه این فیلم قابلیت این را داشت که «شنل» به سمت یک فیلم معماگونه برود اما سلیقه من و گروه همراهم ساخت چنین فیلمی نبود بنابراین سعی کردیم آن را در بستر یک فیلم اجتماعی تعریف کنیم.

کندری با اشاره به فیلمبرداری این اثر در آمل بیان کرد: ما خارج از تهران و در آمل به فیلمبرداری پرداختیم که به دلیل بارش برف سنگین و قطع برق در آنجا، ضبط ما چند روزی به کندی پیش می رفت، اما با توجه به اینکه باران کوثری به عنوان داور به جشنواره ای در هند دعوت شده بود، ما کارهایمان را به صورت فشرده تری انجام دادیم و در نهایت فیلمبرداری ما در ۲۹ روز به پایان رسید.

این کارگردان ادامه داد: تدوین این اثر به صورت همزمان توسط بابک قائم که تدوینگر «اینجا کسی نمی میرد» هم بود، آغاز شد و مراحل پایانی خود را سپری می کند که امیدوارم تا روز چهارشنبه ۱ دی ماه بتوانیم نسخه بازبینی شده را به دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر تحویل دهیم.

وی با اشاره به ساخت موسیقی «شنل» بیان کرد: هنوز برای ساخت موسیقی این اثر با کسی مذاکره ای انجام نداده ایم و باید تدوین فیلم تمام شود تا ببینیم که این فیلم احتیاج به موسیقی دارد یا نه.

کندری در پایان خاطرنشان کرد: من اساسا فیلم های قصه گو را دوست دارم. به طور کلی چنین آثاری هر کسی را برای ساخت وسوسه می کند که من هم یکی از آن افراد هستم.

باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی و مهدی حسینی نیا، مسعود فروتن، فهیمه رحیم نیا و بابک انصاری بازیگران این فیلم هستند و آیسان حداد به عنوان بازیگر خردسال در این فیلم حضور دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج