۴۴۴۹۴۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شمس لنگرودی: دوست دارم در فیلم‌های اکشن بازی کنم

شمس لنگرودی شاعر و نویسنده سرشناس که سال گذشته بازی‌اش در فیلم «احتمال باران‌های اسیدی» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها مورد توجه قرار گرفت، این‌روزها مشغول بازی در فیلمی به نام «دوباره زندگی» به کارگردانی رضا فهیمی است.

وب سایت آی سینما: شمس لنگرودی شاعر و نویسنده سرشناس که سال گذشته بازی‌اش در فیلم «احتمال باران‌های اسیدی» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها مورد توجه قرار گرفت، این‌روزها مشغول بازی در فیلمی به نام «دوباره زندگی» به کارگردانی رضا فهیمی است. این شاعر شناخته‌شده امروز در اظهار نظر جالبی از علاقه‌اش به بازی در فیلم‌های کمدی و اکشن گفته است.
شمس لنگرودی: دوست دارم در فیلم‌های اکشن بازی کنم

شمس لنگرودی شاعر مجموعه «۲۲ مرثیه در تیرماه» این‌روزها در حال بازی در فیلمی به نام «دوباره زندگی» به کارگردانی رضا فهیمی است که زندگی زوجی سالخورده‌ را روایت می‌کند و در آن با گلاب آدینه همبازی است.

این شاعر و بازیگر، امروز گفت‌وگوی کوتاهی با باشگاه خبرنگاران جوان داشته که در بخشی از آن بازیگری را جزو علایقش دانسته و گفته است: «من خیلی زود به نقش‌هایم می‌رسم، آن ها را می‌فهمم و حس می‌کنم‌ و معمولا موقع خواب راجع به نقش‌هایم تخیل می‌کنم.»

لنگرودی همچنین از احتمال تغییر نام فیلم «دوباره زندگی» حرف‌هایش درباره بازیگری را این‌طور ادامه داده: «دوست دارم که در یک فیلم کمدی ایفا نقش کنم، البته طنزی که ارزشمند باشد. به غیر از کمدی دوست دارم بازی در فیلم‌های اکشن را هم تجربه کنم.»

این بازیگر و شاعر که مجموعه «واژه‌ها به دیدن من آمدند» به تازگی از او به چاپ رسیده، در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره رابطه شعر و بازیگری نیز این‌طور نظر داده است: «وقتی به کار بازیگری مشغول هستم، مدتی از شعر فاصله می‌گیرم که می‌تواند کمک بازیگری به سرودن شعر باشد، چون این دوری برای شعر خوب است و در کل فاصله گرفتن در زندگی لارم است.»

شمس لنگرودی که پیش از ورود به عرصه بازیگری با مجموعه شعرهایش شناخته شده بود، اولین حضورش به عنوان بازیگر را در فیلم «فلامینگو» به کارگردانی حمیدرضا علیقلیان تجربه کرد که در نقش یک شاعر در این فیلم ظاهر شد، اما بازی او در فیلم «احتمال‌ باران‌های اسیدی» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها بود که توجه سینماگران را در جشنواره فیلم فجر به او جلب کرد، این فیلم سال گذشته به نمایش درآمد و توانست فروش قابل قبولی نیز داشته باشد. البته چند ماه پیش از آن هم فیلم دیگری با عنوان «پنج تا پنج» به کارگردانی تارا اوتادی با حضور لنگرودی در گروه «هنر و تجربه» اکران شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج