adexo3
۴۴۵۱۳۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

چرا پلیس از مدیریت ترافیک تهران عاجز است؟

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از عجز پلیس در کنترل ترافیک تهران گلایه کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران از عجز پلیس در کنترل ترافیک تهران گلایه کرد.

رحمت‌الله حافظی پس از گزارش ارائه وضعیت ترافیک از سوی سردار مهماندار، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه به نمایندگی از مردم چند سوال مطرح می‌کند، گفت: جای سوال است که آیا تهران پرجمعیت‌ترین شهر است؟ آیا تهران پرتراکم‌ترین شهر است؟ پس چرا در ساماندهی ترافیک آن عاجز هستید.

وی با بیان اینکه تحقیقات بین‌المللی نشان داده است که موثرترین راه در کاهش ترافیک استفاده از خودروهای عمومی و کاهش استفاده از خودروهای شخصی است، گفت: باید کارگروهی مشترک تشکیل شود که فرضیه‌های مختلف کاهش ترافیک در تهران را مورد بررسی قرار دهد.

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: شاهد هستیم در روزهای بارندگی ماموران پلیس راهور از سطح معابر محو می‌شوند. باید در روزهایی که بارندگی زیاد است و موجب ترافیک می‌شود، حضور فیزیکی ماموران نیز افزایش یابد.

حافظی ضمن انتقاد به سیاست اتوبان‌سازی به جای توسعه حمل و نقل عمومی، گفت: براساس ماده ۶ برنامه ۵ساله توسعه شهرداری، معاونت حمل و نقل در راستای توسعه ناوگان ماموریت‌هایی داشت که باید در این خصوص گزارشی به شورای شهر ارائه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shohrehandy

      خود آقای حافظی چند تا ماشین داره؟ ایشون از فردا با مترو و اتوبوس برن و اینکه مامور هم ادمه با بودن مامور در هنگام بارندگی در خیابان بعلت بارندگی و دید کم اکثر رانندگان متوجه مامور نمیشن و اکثرا بی فایدس فقط سلامت خودش رو بیشتر به خطر میندازه این بیچاره ها اکثرا آسم دارن و پاهاشون واریس گرفته از بس سر پا ایستادن و تنفس دود ماشین ها حالا سرما هم بخورن دیگه بدتر و وای بحال خانواده هاشون برای ترافیک باید راه چاره دیگه ای پیدا کرد که البته خیلی فراتر از سطح تفکر شما و امثال شماست

    • شام شب

      واقعا سئوال جالبي است چرا متصديان ترافيك ازكنترل ترافيك تهران عاجز اند جالب بودن ازاين جهت كه تشكيلاتي كه درمورد شماره گزاري بخاطر عدم پيش بيني ويا عدم برناريزي مناسب نتواند از اعداد وشماره هاي پايان ناپذير مجاني نياز خودرا براي 50-60 سال برنامه ريزي كند ودربين راه شماره كم نياورد وناچار دست بدامن صفر نشده وسنت 100 ساله را بشكند ديگر چه انتطاري بايد داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج