۴۴۵۷۲۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

حامد همایون: در تلویزیون نفس مخاطب را حس می کنید

حامد همایون درباره این‏که چقدر تلویزیون می‌تواند برای یک خواننده سکوی پرش باشد و تیتراژ‌های تلویزیونی او را محبوب کند، گفت: خیلی برایمان مهم نیست که قطعه از کجا پخش می‏ شود؛ از تلویزیون یا به ‏صورت تک ‏قطعه و یا آلبوم.

خبرگزاری صبا: برنامه «ناردونه» به تهیه‌کنندگی محمدحسین رضوی و اجرای هیراد حاتمی و مژده لواسانی شب گذشته به‏ عنوان ویژه‌برنامه شب یلدا روی آنتن رفت. این ویژه‌برنامه که از شبکه پنج سیما پخش شد، میزبان هنرمندانی نظیر بهنوش بختیاری، سیاوش خیرابی و... بود. در این برنامه یکی از محبوب‌ترین خواننده‏ های حال حاضر موسیقی پاپ؛ حامد همایون، به‏ صورت زنده به اجرای قطعاتی پرداخت.
این خواننده پیش از حضور در این برنامه درباره دعوت‏ شدنش به «ناردونه» گفت: شاید این حضور برای من به ‏عنوان یک کنسرت اول مطرح باشد. با این‏که مردم دیده نمی‏شوند اما دوربین و قاب تلویزیون این قابلیت را دارد که مخاطب را نفس به نفس حس کنید. شرکت ترانه شرقی به رهبری محسن رجب‌پور این صلاحدید را داشتند تا من در «ناردونه» حاضر شوم و اولین حضور تلویزیونی ‏‏ام را رقم بزنم. پیش از اجرا استرس‌ دارم اما از خدا می‏خواهم که پشت و پناهم باشد و مطمئنم که همه چیز خوب پیش می‌رود.
حامد همایون: در تلویزیون نفس مخاطب را حس می کنید

او درباره این‏که چقدر تلویزیون می‌تواند برای یک خواننده سکوی پرش باشد و تیتراژ‌های تلویزیونی او را محبوب کند، گفت: خیلی برایمان مهم نیست که قطعه از کجا پخش می‏ شود؛ از تلویزیون یا به ‏صورت تک ‏قطعه و یا آلبوم. برای ما مهم این است که بتوانیم کاری کنیم که قطعات این‏قدر خوب باشند که بین مردم دست به دست شوند. حتما تعامل با تلویزیون و سریال‌ها خوب است اما فقط سیاستمان این نیست که از این مدیوم به ‏عنوان سکوی پرش استفاده کنیم. ما دوست داریم قطعاتمان مردمی باشند و خود مردم این قطعه‌ها را معروف کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج