اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۵۹۰۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

قاتل سفیر روسیه در تیم حافظت اردوغان بود

جوانی که سفیر روسیه در آنکارا را ترور کرد، از زمان کودتای نافرجام ترکیه هشت بار عضو تیم تامین امنیت رئیس‌جمهور این کشور بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: روزنامه حریت ترکیه گزارش داد: پلیس جوانی که روز دوشنبه سفیر روسیه در آنکارا را ترور کرد از زمان کودتای نافرجام ۱۵ ژوئیه گذشته در ترکیه، هشت بار در تیم تامین امنیت رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، حضور داشته است.

بر اساس این گزارش، مولود مرت التینتاش، ۲۲ ساله، برای مدت دو سال و نیم از اعضای پلیس ضد شورش آنکارا بوده است و از ماه ژوئیه گذشته هشت بار در تیم تامین امنیت برای اردوغان حضور داشته است.

این روزنامه در ادامه نوشت: در این مراسم‌ها، وی در سطح دوم امنیتی حفاظت از اردوغان پس از گروه محافظان شخصی رئیس جمهور بوده است.

مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه، روز سه شنبه در تماس تلفنی با جان کری، همتای آمریکایی، خود گفت آنکارا بر این باور است که فتح‌الله گولن در توطئه این ترور دست داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      چاووش اوغلو غلط کرده خود اردوغان دستورشو داده که تلافی سر روسیه دربیاره و یک بازی بیشتر نیست .چون فهمیده که تروریستها بزودی به خونشون ترکیه برمیگردن اینطوری روسیه را وارد کارزار میکنه که از دست اوباش خودش راحت بشه

    • آرش

      اردوغان سیاستمدار بسیار بسیار کثیفی هستش، برای رسیدن به هدف از هیچ کاری دریغ نمیکنه و جالب اینه که همه بازیهاش هم برای همه روشنه و همه میدونن که خودش کارگردان این صحنه هاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج