adexo3
۴۴۵۹۴
۵۲ نظر
۵۰۱۰
۵۲ نظر
۵۰۱۰
پ

کنسرت خواجه امیری خلاف شرع اعلام شد!

احسان خواجه امیری شنبه شب گذشته با جمله ای کوتاه که روی صفحه شخصی و سایت رسمی اش نوشت، از لغو کنسرتش در دزفول خبر داد: «کنسرت دزفول لغو شد!»

کنسرت خواجه امیری خلاف شرع اعلام شد!

تماشا: احسان خواجه امیری شنبه شب گذشته با جمله ای کوتاه که روی صفحه شخصی و سایت رسمی اش نوشت، از لغو کنسرتش در دزفول خبر داد: «کنسرت دزفول لغو شد!»

خبر کوتاه بود و هیچ رسانه ای هم به دلایل لغو این برنامه نپرداخت تا سرانجام ناصر مدنی، برگزار کننده این کنسرت در گفت و گو با «ایسنا» (نمایندگی خوزستان) درباره دلایل لغو این کنسرت گفت: «با وجود اخذ تمامی مجوزهای رسمی و لازم کنسرت وی لغو شد.»

وی، با بیان اینکه در جریان این اقدام 60 میلیون تومان ضرر کرده است، افزود: «بلیت فروشی برای این کنسرت در چند شهر استان خوزستان انجام و نزدیک به هشت میلیون تومان خرج تبلیغات آن شده است.»

مدنی اظهار کرد: «عده ای به محل برگزاری کنسرت آمدند و ضمن حرام و خلاف شرع دانستن این حرکت فرهنگی اعلام کردند که این کنسرت اجازه برگزاری ندارد.»

کنسرت خواجه امیری خلاف شرع اعلام شد!

دفتر موسیقی ارشاد به عنوان تنها مرجع رسمی پاسخگویی به این اتفاق سکوت اختیار کرد و هیچ واکنشی نشان نداد تا پیگیری های خبرنگاران هم به نتیجه ای نرسد و ارزش و اعتبار مجوزهای صادر شده از سوی این ارگان باز هم زیر سوال برود اما خبر به اینجا ختم نشد.

در روزهای گذشته بسیاری از کنسرت هایی که قرار بوده هفته آینده در تهران روی صحنه برود، به دلیل تاخیرهای فراوان در صدور مجوز، لغو شده و تهیه کننده های آنها به دلیل نداشتن زمان مناسب برای تبلیغات، قید برگزاری برنامه شان را زده اندو بسیاری از برنامه هایی که برای آنها سالن هم رزرو شده تا آستانه لغو پیش رفته اند.

از جمله این برنامه ها می توان به کنسرت شنبه آینده «فرزاد فرزین» اشاره کرد که هنوز مجوز آن صادر نشده تا تهیه کننده آن به دلیل نداشتن زمان کافی برای تبلیغات، قید برگزاری اش را بزند.

«مرتضی پاشایی» دیگر خواننده ای است که قرار بود اولین کنسرت رسمی اش را در هفته دوم اسفند روی صحنه ببرد و او هم به دلیل نداشتن زمان کافی برای تبلیغات و عدم صدور مجوز و تاخیرهای عجیب در امضای مجوزش تا آستانه لغو برنامه اش پیش رفته است.

فریدون آسرایی، محسن یگانه، احسان خواجه امیری و بسیاری دیگر از چهره ها حتی محمد اصفهانی به دلایل مشابه همچنان در بلاتکلیفی قرار دارند و به رغم اصرار خبرنگار ما، هیچکدام از این چهره ها حاضر به گفت و گو درباره معضل و بحران جدید این روزهای بازار موسیقی نشدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ریما

      من واقعا احسان خواجه امیری رو دوست دارم. صدای فوق العاده ای داره. همه آهنگاش زیبا هستند و هیچ موردی ندارن . تعجب می کنم که کنسرتش لغو شده. جای بسی تاسف.

    • غزل

      من فکر می کنم که کم کم در آینده ی نزدیک کنسرت و تئاتر و هر فعالیت فرهنگی دیگه ممنوع میشه. کما اینکه می بینیم اخیرا بسیار ی از خواننده ها برای اجرای کنسرت با مشکل روبرو شدند. بعد اگه کشورشونو ول کنن و برن اون ور آب بخونن نباید تعجب کرد.

      پاسخ ها

      • سميه

        تو مشهد الان سالهاست، يعني بيشتر از 10 ساله كه كنسرت برگزار نشده و آخرين كنسرتي كه سال 81 برگزار شد مال محمد اصفهاني بود، كه شب دوم اجرا يه عده ريختن و به بهانه اينكه اينجا شهر مذهبيه با بي آبرويي تعطيلش كردن!
        فك كنين محمد اصفهاني ....

    • بدون نام

      ما حمایتتون می کنیم. خواننده های عزیز

    • سپیده

      مجله جان فامیلی آقا مرتضی رو درست بنویس :))

      پاسخ ها

      • سپیده

        واااا این کامنت من چرا منفی داشته !!!! خوب یه کلمه رو اشتباه نوشته بود گفتم درست کنه (تازه خیلی هم کلمه اشتباه ضایع بود)

    • raha

      آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • حامد

      من خودم دزفولیم
      واقعا باعث تاسف بود

    • mhd

      پس هنرمند وطن الان کجاست نیست ...
      اون تو زیر زمین میخونه چون که مجاز نیست.
      یاس

    • تورج

      والا اون خواننده های اون ور آبی کمتر قر واطوار دارند تا این مطربهای وطنی مثل اینکه چون خواننده وطنی شد هر چرندیاتی که بخونه و با هر نوع موسیقی باشه یعنی مشکل حل شده است

      پاسخ ها

      • اکسیژن

        کاش یه اهنگ از احسان خواجه امیری می گفتی که چرندیات داشته باشه!! خداوکیلی اصلا خواجه امیری رو میشناسی که در موردش نظر میدی؟؟ احسان همونیه که تیتراژ اکثر فیلمها رو میخونه، همون شخصی که یکی از ایرادهایی که ازش گرفتن این بوده که موقع کنسرت و جلو حضار زیاد راحت نیست و خشکه که در مورد این ایرادی که ازش گرفتن گفته بلد نیست قر و اطوار بده ...خیلی بده در مورد کسی که نمی شناسی اینجوری نظر میدی..

      • علامت تعجب

        بی ادب. بلد نیستی درست حرف بزنی؟ امثال شما هستند که...

      • بدون نام

        تفكرات چون شماهايي واقعا روي اعصاب من يكي پياده روي ميكنه.
        مادر من دزفوليه و چند سالي در اين شهر زندگي كردم. با وجود اينكه يكي از زيباترين شهرهاي استان خوزستان كه امكانات خوبي هم داره جو سنتي حاكم بر شهر رو از نزديك لمس كردم

      • mary

        واقعا که نمیدونم چرا همه بدون اطلاعات و صرفا از روی احساسات این همه نظر میدن، کاش به جاییکه اینقد از دیگران انتقاد کنیم وخرابشون کنیم کمی خودمون اصلاح کنیم

      • بدون نام

        این حرف شما درمورد برخی از خواننده های زیرزمینی صدق می کنه ولی برای خواجه امیری نه

      • احمد

        متاسفانه اکثر کنسرت ها حالت طبیعی و عادی ندارن و احتمالا کنسرت آقای امیری هم با اون کنسرت ها اشتباه گرفته شده .

      • بدون نام

        لو رفتي. يكي از مثبت منفي بده هاي دروغين كه كيلويي لايك ميكنند خودتي

      • محسن

        سلام
        من سالهاست که فقط صدای دو خواننده رو میشناسم : خواجه امیری و اصفهانی.. اصفهانی که شاهکار صدای ایرانیه و خواجه امیری که با صدای نابش دلها را تصاحب میکنه
        من همه ترانه های خواجه امیری رو دارم و شنیدم (بعضی وقتها میگم حتی اونهایی رو که نخونده رو هم دارم و شنیدم) اینا رو واسه اونهایی گفتم که فکر نکنن میخوام بدون اطلاع نظر بدم
        آلبوم های خواجه امیری دارای سبک و سیاق متفاوتی هستند. بعضی کلا دارای ریتم تند هستند و بعضی نه.
        من واقعا از آهنگ های تند آلبوم ها لذت نمی برم.
        ترانه "سلام آخر" شاهکار خواجه امیریه. کسی دلش میاد این ترانه رو با ترانه "نمیدونی" عوض کنه.
        ترانه های آلبوم های آخر ایشون که اکثرا تند هستند. انتظار دارید بره جایی مثل دزفول که صدای ضجه زنان بالای سر شهیداشون یادشونه- از این ترانه ها بخونه و کسی چیزی نگه- نگه پسر من-کمیل علی میخوند و ناله میکرد؟ نگه فرزند من ذکر لبش قرآن بود. ما اگه فکر میکنیم با تعطیل شدن این کنسرت به ما توهین کردند چرا فکر نمی کنین با برگزاریش آیا به کسی توهین میشه با نه؟
        دوستمون گفتند که خواجه امیری حرکات جلف و سبک از خوش نشون نمیده. راست گفت. اصلا آدم هایی که میخوان بزرگ بشن و بزرگ بمونن همین کار رو میکنن. آیا تا حالا اصفهانی و خواجه امیری رو دیدید که بیان تو تلویزیون لب خوانی کنند؟
        هر دوی این خواننده ها برای ما عزیز هستند اما همه چیز سیاه و سفید نیست؟ بعضی از کارهای همین دو قابل تایید نیست. هم از نظر شرعی و هم از نظر محتوای شعرهاشون.
        در پایان به هم زدن کنسرت کار پسندیده ایی نیست به این دلیل که قانون اجازه برگزاری رو به خواننده داده. مشکل آنجاست که مردم با مجریان قانونی در عرصه موسیقی روبرو هستند که سلیقه ایی و برخلاف قانون و شرع عمل می کنند. وگرنه اگر طبق قانون و شرع ممیزی اعمال می گردید مردم مطمئن می شدند که هویتشان رو زیر سوال نمی بره.
        همگی رو به پرهیز از هیجان و فکر بدون پیش شرط توصیه میکنم

      • هومن

        هیچوقت جمع نبندید این اظهار نظر شما باعث میشه دیگران فکرای بدی راجب شما بکنن واقعا یه کم خودت راجب نظری که دادی فکرکن؟ خواننده های وطنی بیشتر از اون ور آبی ها قر و اطوار دارن؟ میشه مثال بزنی؟ این حرفت قیاس مع الفارق است.

    • NASRIN

      توشهرماهم سالهاست كه همين بساطه.....

    • زهرا

      آقای خواجه امیری به شدت شان هنر رو رعایت میکنن کسانی که کنسرت های ایشون رو رفتن میدونن که همه چیز در کمال سنگینی برگزار میشه
      واقعا این مدل آزار ها فقط باعث کمرنگ تر شدن فضای هنر معاصر میشه

    • امیرکبیر

      از وضع به وجود آمده خیلی متأسفم چون این موضوع از ناهماهنگی در ادارات این شهر حکایت دارد .

    • مسلمان

      یعنی ماکه میریم کنسرتوخواننده هاوبرگزارکننده های کنسرتها بی دین وایمون هستیمو کارخلاف شرع میکنیم؟؟؟پناه برخدا..خداشاهده که تابحال نه توی کنسرتهای آقای خواجه امیری نه توی ترانهاشون ونه توی شخصیت ایشون امرخلاف شرع وحرام ندیدم..بیشترترانهای ایشون حالت مناجات داره..برخی راجع به شهداست...توی کنسرتهاشونم هیچ امرخلاف شرعی نیست خداروشکر...بابالآقل اول1فیلم ازکنسرت ایشون تماشامی کردیدو1ترانه ازایشون گوش میکردیدبعدتصمیم میگرفتیدکه اگه این کارومیکردید هیچ وقت با این افترا کنسرتولغونمیکردید...

      پاسخ ها

      • ....

        کاملا بات موافقم

    • بدون نام

      از تعجب نمی دونم چی بگم

    • نگار

      واقعا که براشون متاسفم که دارن يه همچين کارهايي را ميکنن!!!!‌اخه اينا کجا خلاف شرع ؟! واقعا متاسفم که يه همچين خواننده‌هاي را از دست ميدهيم بعد که ميرن به کشورهاي خارج اونجا شروع ميکنن به خوندن يا فيلم بازيگري بعد هم دنياي انتقاد و حرفهاي زهردارما دنبالشان ... خوب بجايي که اجازه بدهيد اينا خواننده‌هاي عزيز بروند از اينها براي مردم و کشور استفاده کنيد.

    • لیلی

      کلاهتون رو قاضی کنید... وضعیت کنسرت های الان چقدر با رعایت شئوناته؟

    • علــــــی

      واقعا ک... بجای اینکه جلوی احسانو بگیرن آلبوم های خراطها رو جمع کنن ک ملت افسرده شدن!

      پاسخ ها

      • zahra seven

        حرف خوبی زدی...اب طلا باید بگیرن....+++++++

    • نفیر

      سایت نفیر تا الان دو مطلب در این زمینه کار کرده و دلایل این اتفاق رو داره بررسی می کنه.چرا نوشتید هیچ خبرگزاری ای واکنش نشون نداده؟:
      عکس های اختصاصی نفیر از آخرین لحظات حضور احسان خواجه امیری در دزفول، پس از لغو شدن کنسرتش
      http://www.nafir.net/?p=215

      و در حاشیه لغو کنسرت خواجه امیری در دزفول:
      http://www.nafir.net/?p=244

    • علی

      دوستان عزیز دعوا نکنین ! هر کسی نظری داره باید دید چه اتفاقی افتاده که مجوز نمیدن. بالاخره حتما در طول این سالها مجوز داده شده که این همه خواننده ریز و درشت مجوز گرفتن و دارن میخونن . با سعه صدر میشه مشکلات رو حل کرد . با یه اتفاق کوچیک همه چی رو به هم نریزیم و اینم بگم نه انقدر خواننده هامونو بزرگ کنیم که نتونیم جمشون کنیم و نه انقدر بکوبیم که فردا از مملکت در رن که البته به نظرم اگه خواننده ای به خاطر این مشکلات صنفی در ره به آمریکا و اروپا و ضد دین و طونش بخونه بهتره زودتر در ره .

    • شهریار

      خوش به حال شما که حداقل تو شهرتون کنسرت برگزار میشه.من اهل بابل هستم.چندین ساله که نمیذارن تو شهر ما کنسرت برگزار بشه

    • علی

      من اتفاقا دیروز یه جایی بودم که میگفتن علت لغو کنسرت خود مردم هستن که جنبه کافی ندارن نه خواننده

    • حسین

      کسایی که شبکه شما رو نگاه میکنن یه برنامه ای به اسم ""هفت ترانه"" داره که حدود یک ماهی میشه دیگه آهنگ پاپ پخش نمیکنه و فقط محلی (بیشر آذری و لری) و شبی فقط یه دنه پاپ پخش میکنه
      من فکر میکنم این موضوع هم در رابطه با همین مسئله کنسرت ها باشه

      پاسخ ها

      • فائزه

        آره راس ميگي .من ديگه نگاش نمي كنم از بس كه چرت شده.
        آخه چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟

    • فاطمه

      چه مسخره!!!!
      خداییش آدم دهنش باز میمونه این خبرا رو میخونه ... نام نمیبرم اما هستن کسایی که هرچی از دهنشون میاد در قالب ترانه ارائه میدن و مجوز هم میگیرن اونوقت کنسرت ایشون اونم با این بهونه لغو میشه!!!!
      بعضی از کار های ایشون معنویت خاصی داره و در کل ترانه های ایشون خیلی با مفهوم تر از چیزاییه که الآن گوش جوونا رو پر کرده.... حداقلش بهونه ای که آوردن خیلی زشته!

    • سارا

      من خودم یه فرد مذهبیم ولی دیگه دارن کم کم شورش در میارنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

    • مرتضی جعفری پور

      هنوز این مشکلات ساده را بین خودشون نمیتونند حل کنند اونوقت ......................................................

    • فاطمه

      آخه هیچ کسم نه خواجه امیری که اینقدر موقر و باشخصیت و بی حاشیه اس... اون از مجوز آلبومش که پدرشو دراوردن اینم از اینکاراشون...
      کاری نداره که یه سرچ کوچیک کنید برید تو سایت تمام مراجع کدومشون گفتن کنسرت حرامه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بقیه نظرم کو؟

        میدونستین این کارتون خیلی زشته.... من که چیزی نگفته بودم

    • شقایق

      وااااااااااااقعـــــــــــــــــــا مــــــتـــــــــاسفم واسه این جماعت ...............
      آخه در مورد یکی مثل خواجه امیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      بعضی وقتا به آهنگ هاش که گوش می دم می بینم اصلا نمی شه این خطاب به کسی غیر از خدا باشه .......
      واقـــــــعـــــــا واسشون متاسفم .......

    • فاطمه

      بنظرم الان دیگه تفاوت چندانی بین ریتم آهنگای داخلی (اصطلاحا وطنی)و اونور آبی وجود نداره فقط اینا بامجوز میخونن اونا بی مجوز!!!
      باید کمی جلوی این روند گرفته شه البته کارای آقای خواجه امیری هنوزم از خیلی آهنگای دیگه بهتره ولی در کل باید بالاخره یه فرقی بین موسیقی مجاز وغیر مجاز وجود داشته باشه یا نه؟

      پاسخ ها

      • فاطمه

        شما تا حالا کنسرت احسان رفتی ؟ حتی فیلمشو دیدی؟

        کنسرتای احسان تو کل ایران به کنسرتای خانوادگی مشهوره و انتقادی هم که به کنسرتاش و آهنگاش هست اینه که خیلی ملایم و غمگینه...

      • sd unes

        کاملا موافقم با این نظر اولیه

    • علی

      شهر دزفول ؟
      چه اسم آشنایی
      آی اونایی که می رین شهر دزفول کنسرت می ذارین اشکال نداره اگر خوب باشه که چه بهتر
      ولی یادتون باشه این شهر چقدر بمباران شده و چقد شهید داده

      پاسخ ها

      • sd unes

        خدا حفظت کنه

    • amir

      من هنوزنفهمیدم چراهرچی که خوبه حذف ولغومیشه (واقعامتاسفم)

    • فاطمه

      خیلی سایت بد و مغرضانه ای دارید... اه اه اه

    • بدون نام

      یه خورده این جا رو سرعتی رفتند
      باید بعضی جا ها آدم ترمز بگیره ترمز ترمز!

    • طرفدارش

      من همون روز اول کلی نظر دادم.... یا نذاشتنشون یا بعضی از جاهاشو حذف کردن...هههههههههههه
      اخه داریم حقیقتو میگیم چرا حذف میکنید؟؟ تازه چیز بدی هم ک نگفتیم

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف داره...

    • شارین

      سلام
      از اینکه یه دزفولیم متاسفم...
      آبرومون رفت...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج