اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۷۰۷۸
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

عیادت تبریزی‌ ها از سرباز فداکار مریوانی

گروهی از اهالی تبریز روز گذشته با دسته‌های گل به عیادت محمد باختر، سرباز مریوانی رفتند که تلاشش برای نجات یک سگ، منجر به انفجار و قطع پایش شده بود.

روزنامه شرق: گروهی از اهالی تبریز روز گذشته با دسته‌های گل به عیادت محمد باختر، سرباز مریوانی رفتند که تلاشش برای نجات یک سگ، منجر به انفجار و قطع پایش شده بود.
این سرباز در پادگان عجب‌شیر متوجه گرفتارشدن یک سگ در گوشه پادگان شد و برای نجات جان این حیوان اقدام کرد. در هنگام خارج‌کردن سگ، یک مین زیر پایش منفجر شد. سرباز جوان به علت انفجار مین، پایش را از دست داده و به علت شدت جراحات به تبریز اعزام شد و در بخش سی‌سی‌یو بیمارستان شهدای این شهر بستری شد.
بازتاب خبر این اقدام فداکارانه سرباز مریوانی در شبکه‌های اجتماعی بسیار زیاد بود. علاوه‌بر‌این روز گذشته تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی عکسی را منتشر کردند که نشان می‌داد جمع زیادی از اهالی تبریز با دسته‌گل‌هایی که همراه داشتند برای عیادت این سرباز به بیمارستان مراجعه کرده بودند.
علاوه‌براین، پس از وقوع این حادثه برای این سرباز فداکار، مشاور وزیر و رئيس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت نیز با اشاره به هزینه پایین درمان بیماران در بیمارستان‌های دولتی با اجرای طرح تحول سلامت، از دستور ویژه برای درمان سرباز مریوانی مصدوم ناشی از انفجار مین خبر داد. دکتر عباس زارع‌نژاد با اشاره به درخواست اعضای کمپین حمایت از قربانیان مین از وزیر بهداشت برای درمان سرباز مریوانی که در پادگان آموزشی عجب‌شیر در اثر انفجار مین مجروح و در بیمارستان شهدای تبریز بستری شده است، گفت: با اجرای طرح تحول سلامت در دولت یازدهم، هزینه درمان‌ در بیمارستان‌های دولتی بسیار ناچیز و در حد رایگان است و بیماران هزینه كمي پرداخت می‌کنند، اما باوجوداین، مساعدت‌های لازم بیش‌ازپیش براي تسریع درمان این سرباز مریوانی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به معلولیت و آسیب‌های ناشی از انفجار مین، گفت: این سرباز که در این حادثه از ناحیه پا دچار معلولیت شده است همچون سایر معلولان پس از درمان و ترخیص از بیمارستان نیازمند دریافت خدمات مددکاری است که به وسيله دستگاه‌های متولی همچون بهزیستی و مجموعه‌های حمایتی در نیروهای مسلح باید ارائه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد از سیرجان

      ایرانی ها از همان اول تاریخ فداکار بودن و هستن خدایا شکر

    • بدون نام

      خداوند به مردم فهیم وغیور تبریز خیر وبرکت عنایت کند .وآنها را ازبلا ومصیبت ارضی وسماوی مصون بدارد .ماکردها هم درغم درگذشتگان سانحه قطار مشهد خودراشریک آنهادیده وخواهیم دید .مردم باوفا ومهربان تبریز یاشاسین .پایدارباشید.

    • رجب

      ای دیوانه.

    • بدون نام

      مین گوشه پادگان چه میکرده؟؟؟؟

    • مجید پیمان تبریز

      مردم تبریز در مقابل فداکاری ان سرباز کاری انجام نداده کاش دولت او را به حال خود رها نکند او تا اخر عمر معلول شد کجا هستند ان انسانهای که با کارهای ناشایست خود گاهی با حیولنات زبان بسته ادمیت را زیر سوال میبرند

    • بدون نام

      اگه یه مسئول یا ادم مهم اینکارو میکرد بدون اینکه کوچکترین آسیبی ببینه آیا همینجور باهاش برخورد میکردن؟از دستور برای اعزام بهترین دکترها گرفته تا هرروز مصاحبه وتقدیر ولی این جوان چون یه آدم معمولی ویه سرباز هست واسه کسی مهم نیست نه کاری که انجام داده نه اتفاقی که براش افتاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج