۴۴۷۳۲۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تاخیر در عرضه‌ آیپد‌های جدید

در خبرهای قبلی گفته شده بود که تراشه‌های آپید‌های جدید اپل را شرکت TSMC با فناوری ۱۰ نانومتری می‌سازد. این شرکت یکی از تامین‌ کننده‌های اصلی تراشه‌‌های محصولات اپل است که به نظر می‌رسد در ساخت تراشه‌های جدید با مشکل مواجه شده است. این موضوع باعث تاخیر در عرضه‌ی آیپد‌های جدید شده و به نظر می‌رسد این محصولات کمی دیرتر از انتظار راهی بازار می‌شوند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در خبرهای قبلی گفته شده بود که تراشه‌های آپید‌های جدید اپل را شرکت TSMC با فناوری ۱۰ نانومتری می‌سازد. این شرکت یکی از تامین‌ کننده‌های اصلی تراشه‌‌های محصولات اپل است که به نظر می‌رسد در ساخت تراشه‌های جدید با مشکل مواجه شده است. این موضوع باعث تاخیر در عرضه‌ی آیپد‌های جدید شده و به نظر می‌رسد این محصولات کمی دیرتر از انتظار راهی بازار می‌شوند.

تاخیر در عرضه‌ آیپد‌های جدید

براساس گزارش قرار گرفته در سایت DigiTimes شرکت TSMC تا مدتی دیگر تراشه‌های A۱۰X را به شکل انبوه تولید خواهد کرد و این قطعه را در آیپد‌های جدید قرار می‌دهد. تراشه‌های جدید که با فناوری ۱۰ نانومتری ساخته می‌شوند، انرژی کمتری مصرف می‌کنند و فضای کمتری را هم به خودشان اختصاص می‌دهند. حتی قدرت آن‌ها در مقایسه با تراشه‌های قبلی بیشتر است.

در شایعات گفته شده که اپل قصد دارد سه مدل آیپد جدید در سال ۲۰۱۷ راهی بازار کند. یک آپید ۹٫۷ اینچی، یک آیپد ۱۲٫۹ اینچی و یک آیپد ۱۰٫۵ اینچی. گفته شده که مدل ۱۰٫۵ اینچی بیشتر برای کارهای آموزشی طراحی شده و قرار است در مراکز آموزشی به فروش برسد. گفته شده که مدل‌های ۱۰٫۵ اینچی و ۱۲٫۹ اینچی با تراشه‌ی A۱۰X راهی بازار می‌شوند و مدل ۹٫۷ اینچی از سخت افزار ضعیف‌تری برخوردار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج