اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۴۷۶۲۲
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

انهدام باند سارقان با بیش از ۳۰ فقره سرقت

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری دو سارق تلفن همراه در محدوده بازار تهران خبر داد و گفت: این متهمان در بازجویی های انجام شده به بیش از ۳۰ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کردند.

خبرگزاری مهر: سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری دو سارق تلفن همراه در محدوده بازار تهران خبر داد و گفت: این متهمان در بازجویی های انجام شده به بیش از ۳۰ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کردند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در چهار راه سیروس و زیر پل ری، جلسه ای با حضور کلیه معاونان تشکیل و پس از تجزیه و تحلیل سرقت ها و مشخص شدن شیوه و شگرد سارقان ، ماموران حین گشت زنی در محدوده بازار دو موتورسوار را که در حال پرسه زنی بودند تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: در همین حین این موتورسواران اقدام به سرقت یک دستگاه موبایل از یک شهروند کردند که بلافاصله ماموران به تعقیب آنها پرداخته و هر دو را دستگیر کردند.

موقوفه ای تصریح کرد: متهمان در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه اعتراف و در بازرسی بدنی از آنها پنج دستگاه تلفن همراه مسروقه و ۶۰۰ هزار تومان وجه نقد مسروقه کشف شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که طی بررسی های انجام شده از سوابق متهمان مشخص شد که آنها تا کنون ده ها بار به اتهام جرایمی همچون سرقت موتورسیکلت، زورگیری و فروش مواد مخدر دستگیر شده ؛همچنین چهار سال نیز در زندان به سر برده اند.

به گفته سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت، متهمان در بازجویی ها به بیش از ۳۰ فقره سرقت تلفن همراه در محله های مختلف شهر تهران اعتراف کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودساخته

      سلام، مگه این همه باند سرقت سبز میکنن!! والا خدایی مردم اخلاق را از دست دادن و قانون هم زیاد کاری از پیش نمی بره، مگه این همه باند سرقت که دستگیر میشن!! بدون آنهایی که شناسایی نشدن!! حدود یک سوم تا یک چهارم تهران است!!! نه تهران امروز تهران حدود چهل سال پیش!!!

    • بدون نام

      چه فایده زود آزاد میشن

    • بدون نام

      شما خودتون سارق هستید .......با عوام فریبی مردم .......شما سارق هستید

    • یخچال

      لطفا بگید آدمی که توبه میکنه بعدش بازم عذاب وجدان داره چه کنه چجوری کاری کنیم که بعد از توبه عذاب وجدان نگیره

    • بیطرف

      مثل زمان پیامبر دستشان را قطع کنید تادگه دزدی نکنن .چون ازاد بشن دوباره روز از نو روزی از نو .دوباره مال مردم بیچاره رو میدزدن اخه مردم بیچاره نه اینکه وضع مالیشان خوبه . که این اماده خواران حقشونو بخورن لعنت به هر چی دزده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج