۴۴۷۹۸۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

دردسرهای یک مجری تلویزیونی

قرار است اما تامپسون کهنه کار و بریتانیایی و میندی کالینگ تازه اوج گرفته و آمریکایی در فیلمی جدید که پیرامون یک مجری برنامه های تلویزیونی در آمریکا است، نقش های اصلی را ایفا کنند.

روزنامه بانی فیلم: قرار است اما تامپسون کهنه کار و بریتانیایی و میندی کالینگ تازه اوج گرفته و آمریکایی در فیلمی جدید که پیرامون یک مجری برنامه های تلویزیونی در آمریکا است، نقش های اصلی را ایفا کنند. کالینگ نه تنها سناریوی این فیلم را نوشته بلکه از تهیه کنندگان آن نیز به شمار می آید و اسکات رودین و هاوارد کلاین در امر تهیه فیلم یاور کالینگ خواهند بود، موضوع فیلم مشکلاتی است که برای یک مجری تلویزیونی بعد از رویکرد او به یک داستان نویس زن برای تدوین برنامه اش روی می دهد و این امر و مشخصات و پیشینه این زن، این مجری را به دردسر می اندازد. تامپسون در قالب مجری و کالینگ در نقش این نویسنده ظاهر می شوند.
دردسرهای یک مجری تلویزیونی
کالینگ در سالهای اخیر تبدیل به یکی از بهترین های آثار کمدی در تلویزیون و سینمای آمریکا شده است و اما تامپسون البته حساب ویژه خود را دارد و مطرح شدنش به صحنه تئاتر بریتانیا در اواسط دهه ۱۹۸۰ بر می گردد و همراه با همسر سابقش کنت برانا از اواخر همان دهه وارد صحنه سینما شد و در دهه ۱۹۹۰ چنان اوج گرفت که نه تنها حضور و بازی اش در فیلم هایی مثل «هاواردز اند» تحسین شد بلکه اسکار برترین سناریوی اقتباس شده سال ۱۹۹۵ را برای برگردان داستان «عقل و منطق» چین آستین به یک فیلم شاخص تصاحب کرد. هنوز مشخص نیست کدام استودیو به عنوان تهیه کننده اصلی فیلم مشترک تامپسون و کالینگ عمل خواهد کرد اما تعداد متقاضیان و علاقمندان کم نیست.
میندی کالینگ نه تنها در سالهای اخیر نویسنده و ستاره و مجری یک برنامه موفق تلویزیونی به نام «پروژه میندی» در آمریکا بوده و به موفقیت زیادی از طریق این نمایش رسیده بلکه به سریال «Hulu» نیز که پنجمین فصل خود را سپری می کند، پیوسته است. از میندی کالینگ خواسته شده که در بازسازی فیلم معروف «دار و دسته ۱۱ نفره اوشن» که این بار «دار و دسته ۸ نفره اوشن» نامگذاری شده، شرکت کند و سایر بازیگران نامدار این فیلم ساندرا بولاک و کیت بلنشت هستند. دیگر فیلم جدیدی که کالینگ در آن بازی دارد، کاری به نام «A Wrinkle in Time» است که یک فیلم فانتزی ـ اجتماعی به شمار می آید و کالینگ در آن نقش کاراکتری به نام «خانم کندام» را بازی می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج