۴۴۸۰۷۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

حزب اعتماد ملی اطلاعیه داد

روابط عمومی حزب اعتمادملی در واکنش به استعفای قائم مقام این حزب و برخی جوسازی‎ها علیه رسول منتجب‎نیا پیامی را صادر کرد.

خبرگزاری آنا: روابط عمومی حزب اعتماد در واکنش به برخی جوسازی‎ها علیه حجت‎الاسلام رسول منتجب‎نیا در پیامی اعلام کرد.
با عنایت به انتشار خبری بصورت گسترده در مورد حزب اعتمادملی مبنی بر استعفای قائم‌مقام محترم حزب جناب منتجب نیا که متأسفانه با برخی دروغ‌پردازی‌های رسانه‌ای به منظور ایجاد شکاف در بین صفوف متحد حزب اعتمادملی همراه شد، لازم می‌دانیم به منظور تنویر افکار عمومی نکاتی را بیان نماییم:
۱_ اختلاف نظردر جمع پویای شورای مرکزی حزب اعتمادملی که از ارکان اصلی حرکت اصلاح‌طلبی ملت ایران است، امری طبیعی بوده و آنچه قابل اجراست نظر اکثریت می‌باشد.
۲_ قائم‌مقام مطابق مصوبه آخرین جلسه شورای مرکزی در مورخه ۲۱ آبان ماه «حفظ هویت حزبی و تعامل با شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب و شورای عالی سیاستگذاری» را در قالب کمیته تعامل حزب دنبال می‌کردند که با فشارهای بیرونی و دخالت در معرفی نمایندگان حزب از سوی کانون‌های خارج از حزب و زیر سؤال رفتن هویت حزبی، اعتراض خود را در درون حزب پس از چند بار تذکر، با استعفا این مداخله و خدشه‌دار نمودن استقلال تشکیلاتی را به دبیرکل عزیز و در حصرمان اعلام می‌کند.
۳_ دبیرکل به هیچ عنوان این استعفا را نپذیرفت و تصمیم‌گیری را به‌علت شرایط خاص حصر و عدم اشراف به موضوع اختلافی، به شورای مرکزی واگذار کردند و در جلسه چهارشنبه گذشته، اکثریت اعضای شورای مرکزی بر نپذیرفتن این استعفا و تلاش برای راضی نمودن آقای منتجب‌نیا، اصرار نمودند و از خانواده آقای کروبی درخواست کردند که برای ابقای قائم‌مقام حزب اعتمادملی تلاش نمایند.
۴_ مقرر شد در صورتی که تلاش‌ها برای ادامه فعالیت ایشان به نتیجه نرسید مجددا برای اخذ تصمیم مقتضی در جلسه آتی شورای مرکزی همفکری شود.
۵_ لازم می‌دانیم کلیه حواشی ایجاد شده پیرامون این اتفاقات داخلی حزب که با غرض ورزی خاصی خبررسانی شد را تکذیب نمائیم و اعلام کنیم حزب قدرتمند و مردمی اعتمادملی با درایت بزرگانش و حمایت بدنه متحدش بحران‌های ایجادشده را پشت سر خواهد گذاشت و همچون انتخابات گذشته ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی با حفظ هویت و استقلال حزبی منادی وحدت اصلاح‌طلبان خواهد شد.

۶_ مجددا تأکید می‌کنیم که مواضع و بیانیه‌های رسمی حزب اعتمادملی تنها از طریق وب سایت رسمی حزب و کانال رسمی اطلاع‌رسانی حزب به سمع و نظر اهالی محترم رسانه خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخه اعتماد ملی حزبه که بخواهیم در موردش جوسازی کنیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج