adexo3
۴۴۸۴۲۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

واریز ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به حساب خزانه

در راستای تحقق اهداف درآمدی دولت از طریق واگذاریها، مبلغ ۲ هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال از سوی سازمان خصوصی سازی به حساب خزانه واریز شد.

خبرآنلاین: در راستای تحقق اهداف درآمدی دولت از طریق واگذاریها، مبلغ ۲ هزار و ۷۷۹ میلیارد ریال از سوی سازمان خصوصی سازی به حساب خزانه واریز شد.

بر اساس گزارش هفتگی فعالیت های شاخص و مهم سازمان خصوصی سازی، اقدامات انجام یافته در خصوص واگذاری سهام متعلق به دولت و شرکتهای دولتی و تحقق اهداف درآمدی دولت از واگذاریها در هفته منتهی به ۲۶ آذر ماه سالجاری است.

بر اساس این گزارش ۲۵ جایگاه سوخت متعلق به "شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران" با ارزشی معادل یک هزار و ۷۹۵ میلیارد ریال به صورت بلوکی و از طریق مزایده به فروش رسیده است.

گفتنی است در بودجه امسال، برای واگذاریهای دولت مبلغ ۱۶ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان به سازمان خصوصی سازی تکلیف شده است که نگاهی به عملکرد این سازمان نشان می دهد از ابتدای امسال تاکنون ۹۰۵ میلیارد تومان سهم و املاک دولتی فروخته شده است که از این میزان، ۲۲۷۸ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار، ۵۲۲ میلیارد ریال در فرابورس و ۶۲۰۵ میلیارد ریال از طریق مزایده به فروش رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج