۴۴۹۰۲۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سامسونگ گلکسی اس ۶ هم آتش گرفت

به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ باز هم هدف انتقادات قرار بگیرد اما این بار نوت ۷ در معرض نبوده، بلکه یکی دیگر از نسخه‌های گوشی‌های سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ اج آتش گرفته است.

ایسنا: به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ باز هم هدف انتقادات قرار بگیرد اما این بار نوت ۷ در معرض نبوده، بلکه یکی دیگر از نسخه‌های گوشی‌های سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ اج آتش گرفته است.
سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت

به نقل از سایتک، یکی از کاربران تلفن همراه گلکسی اس ۶ اج اخیرا مجموعه تصاویری از آسیب وارده به گوشی مورد نظر را منتشر کرده که در اثر انفجار آن ایجاد شده است.

این کاربر اظهار کرد: صبح برای رفتن به سر کار آماده می‌شدم که متوجه شدم گوشی‌ام منفجر شده است. خوشبختانه من تلفن همراهم در تخت‌خواب نمی‌برم و می‌توانید ببینید که این انفجار، میز مرا سوزانده است.

این فرد در حال حاضر با شرکت‌های سامسونگ و AT&T در مورد این مساله صحبت کرده است. به رغم پیشنهاد یک تلفن همراه جدید، این کاربر خسارت‌دیده اعلام کرده که تا مدتی دیگر از گوشی‌های سامسونگ استفاده نخواهد کرد و اینکه گوشی مذکور قبل از حادثه، مشکل حرارت بیش از حد نداشت.
سامسونگ گلکسی اس 6 هم آتش گرفت

شرکت سامسونگ اعلام کرده خسارت‌های این فرد را پرداخت خواهد کرد اما وی باید ابتدا گوشی تخریب شده را به شرکت بفرستد. این در حالیست که کاربر از قصد خود برای نگهداشتن گوشی خبر داده است.

شکست مفتضحانه گوشی نوت هفت سامسونگ هنوز یکی از بزرگترین خطاهای فناوری در سال ۲۰۱۶ است. این شرکت پس از دریافت گزارشهای دبناله‌دار در مورد آتش گرفتن گوشی‌ها، از مشتریان عذرخواهی کرده و تولید این محصول را متوقف کرد.

البته باید توجه داشت که گلکسی اس ۶ اج از سال ۲۰۱۵ عرضه شده و گزارش‌های معدودی در مورد بروز مشکل در آن اعلام شده است. هنوز دلیل انفجار گوشی مذکور مشخص نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سایه

      میخوام گوشی s7 اج که یک هفته خریدم از ترس منفجر شدن عوض کنم کسی میتونه بگه چه جوری چون نمایندگی سامسونگ قبول نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج