۴۵۰۵۰۵
۲ نظر
۵۰۱۸
۲ نظر
۵۰۱۸
پ

آزادی ۸ متهم پرونده قتل راننده اتوبوس در ورامین

هشت متهمی که به اتهام معاونت در قتل یک راننده اتوبوس در شهرستان ورامین دستگیر و بازداشت شده بودند، با صدور قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شدند.

خبرگزاری تسنیم: هشت متهمی که به اتهام معاونت در قتل یک راننده اتوبوس در شهرستان ورامین دستگیر و بازداشت شده بودند، با صدور قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شدند.

عسگر قاسمی آقباش وکیل متهمان این پرونده اظهار کرد: حدوند ساعت ۵ بامداد روز ۱۳ خرداد سال ۹۳ یک راننده اتوبوس به ضرب گلوله در روستای حیدرآباد از بخش شریف‌آباد شهرستان ورامین کشته می‌شود و پس از وقوع این حادثه، خانواده مقتول مدعی می‌شوند با اعضای یک خانواده بر سر معامله یک زمین کشاورزی اختلاف داشتند و بارها مقتول را به مرگ تهدید کرده بودند.

این وکیل دادگستری اضافه کرد: با دستور دادستان دادگستری بخش شریف‌آباد ورامین، ۸ نفر از اعضای خانواده مورد ادعای اولیاء دم مقتول، دستگیر و برای این افراد به اتهام مشارکت در قتل، کیفرخواست صادر می‌شود اما دادستان شهرستان ورامین با توجه به اینکه مقتول با یک گلوله جان باخته و امکان مشارکت هر هشت نفر در قتل وجود نداشته، به کیفرخواست ایراد می‌گیرد.

قاسمی آقباش توضیح داد: بازپرس در مقام رفع نقص به طور تضادفی برای یکی از متهمان اتهام مباشرت و برای سایرین اتهام مشارکت را در نظر می‌گیرد و پرونده به شعبه ۷۱ دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال می‌شود که قاضی عزیزمحمدی( قاضی وقت شعبه) به کیفرخواست ایراد می‌گیرد و آن را برای رفع نقش به دادستانی بازمی‌گرداند.

وکیل مدافع متهمان این پرونده اضافه کرد: پس از بازگشت پرونده به دادسرا و انجام تحقیقات مجدد، سه نفر دیگر بازداشت و برای آنها به اتهام مشارکت در قتل، کیفرخواست صادر می‌شود و پرونده دوباره به دادگاه باز می‌گردد.

قاسمی آقباش گفت: نهایتاً با توجه به مسائلی که در پرونده وجود داشت، امروز (چهارشنبه) هشتم دی ۹۵، دستور آزادی هشت متهم پرونده که به مشارکت در قتل متهم بودند، صادر و متهمان با تودیع وثیقه ۲۰۰ میلیونی آزاد شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسماعیل

      واقعا متاسفم که قاتل را با وثیقه آزاد کردید

    • بدون نام

      قاتل نیستن که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج