اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۱۰۲۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بیانیه تجمع‌ کنندگان بزرگداشت یوم ­الله ۹ دی

در بیانیه تجمع‌کنندگان بزرگداشت حماسه ۹ دی آمده است:‌ ما شرکت­‌کنندگان در این تجمع همچون مقتدای خود که فرمود «روی مسئله‌ فتنه حسّاسم»، همواره فتنه و فتنه­ گران را از خطوط قرمز نظام می‌دانیم.

خبرگزاری فارس: تجمع بزرگداشت هفتمین سالروز یوم ­الله نهم دی صبح امروز پنجشنبه با حضور طلاب، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی برگزار شد.

شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در بیانیه‌ای ، این روز را نماد نفوذناپذیری و ولایت مداری ایرانیان دانستند و بر اتحاد و استقامت در سایه ولایت فقیه تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: اکنون در هفتمین سالروز حماسه تاریخی یوم‌­الله نهم دی، با شعار بصیرت، ولایت­مداری و نفوذناپذیری مردم ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطرهی شهدای انقلاب اسلامی و محکومیت مجدد فتنه سال ۸۸، که با طراحی عوامل استکبارخارجی و اجرای ایادی داخلی آنان خسارات مادی و معنوی بسیاری را بر کشور وارد نمود، مواضع خود را اعلام می‌کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: براساس نظام اندیشهی توحیدی امام خمینی (قدس سره)، بی‏ تردید می‏ توان روز نهم دی ماه ۸۸ را از مصادیق «ایام الله» دانست؛ چراکه در آن روز، دست قدرت خداوند، از آستین ملت ایران بیرون آمد و بساط فتنه‏ گران را درهم پیچید؛ روزی که ملّت یک­پارچه، دریایی خروشان شد و توهمات را از صحنه جامعه اسلامی پاک کرد و روزی که بصیرت، دشمن‌ شناسی و زمان‏ شناسی مردم را به رخ بدخواهان کشید و تراز آمادگی‏ شان برای حضور به ‏موقع و موثر در هنگامه‏ های حساس را عیان کرد و به مصداق آیه شریفه «الْیَوْمَ یَئِسَ الَّذینَ کَفَرُوا مِنْ دینِکُم‏» دشمنان را به یأسی تاریخی مبتلا کرد.

در این بیانیه تصریح شده است: نهم دی، «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، یوم الله است و گرامی‏داشت آن، نشانه‏‌ای است بر استمرار عهد اُمّت با ولایت و اجتماعات پرشور بزرگداشت این روز، گواهی است بر این حقیقت زنده در جان ملت ایران؛ و ما با تأسی به آیه شریفه «وَ مَنْ یُعَظِّمْ شَعائِرَ اللَّهِ فَإِنَّها مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ» نهم دی را که یکی از مصادیق بارز شعائر دینی است گرامی می­داریم.

این بیانیه می‌افزاید: امروز، ملت بزرگ ایران، در حالی هفتمین سالروز حماسه سترگ نهم دی را گرامی می‏دارند که برخی افراد، از تریبون‏ های رسمی، سعی در تحریف این حادثه بزرگ دارند و حرکت فخیم و خروش عظیم ملت در مقابل فتنه‏ گران را به واکنشی احساسی نسبت به هتک شعائر حسینی تنزل می‏دهند تا ۸ ماه قشون‏ کشی فتنه‏ گران در خیابان‏ها و تاخت‏ وتاز بی‏ محابا بر عقاید دینی و انقلابی یک ملت، همچون آتش­ زدن مساجد، هتک حرمت مجلس عزای سالار شهیدان و توهین به مقدسات را از یادها پاک کنند.

در این بیانیه تاکید شده است: این افراد بدانند همان بصیرتی که مردم را به وحدت کلمه رساند و به میدان حضور و حماسه رهنمون شد، امروز نیز در قلب و فکر ملت، بروز و ظهور دارد و نخواهند گذاشت نماد بصیرت و هم‏عهدی امت و ولایت، به مسلخ تحریف برده شود؛ ما از این اشخاص و جریانات سیاسی می­خواهیم به جای دلسوزی برای سران فتنه و سخن گفتن از رفع حصری که نشان ه­ای از رأفت نظام اسلامی است، به فکر جبران خسارات عظیم ناشی از فتنه باشند؛ و از مسئولین محترم انتظار برخورد مناسب با سران فتنه و حامیان آن­ها را داریم.

این بیانیه می‌افزاید: ما شرکت­‌کنندگان در این تجمع حماسی هم­صدا با ملت بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی اعلام می‏‌داریم همچون مقتدای خود که فرمود: «روی مسئله‌ فتنه حسّاسم»، همواره نسبت به مسئله فتنه و فتنه­ گران که از خطوط قرمز نظام است واکنش نشان داده و آمادگی همه­‌جانبه خود را برای مقابله با فتنه­‌های پیش­رو اعلام می­‌داریم.

در این بیانیه تاکید شده است:‌ ضمن یادآوری این مورد که ریشه اصلی فتنه، آمریکای جنایتکار بود اعلام می­کنیم: این شیطان بزرگ در قضایای اخیر و تمدید تحریم­های ظالمانه بار دیگر بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن خود را نشان داد و طبق فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله ­العالی) « ما دولت ایالات متّحده‌ی آمریکا را دولتی غیرقابل اعتماد میدانیم» و شعار همیشگی ملت ایران را مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم.

«در پایان با گرامی‏داشت یاد پیر و مرادمان، خمینی کبیر که احیاگر اسلام ناب در عصر حاضر بود و نهضت او نه تنها ایران اسلامی، بلکه تمامی معادلات جهانی را متحول کرد؛ ضمن محکومیت تلاش­های مذبوحانه اخیر دشمنان در تخریب شخصیت والای ایشان ، این وصیت او را در فکر و دل، زنده نگاه می‏داریم که فرمود: «بر ملت شریف ماست که این ایام اللَّه را که هدیه‏هایى از عالم غیب ربوبى است با جان و دل حفظ، و با چنگ و دندان نگهدارى کنند؛ و با شعار و شعور بر مخالفان مکتب و خدمتگزاران به شیاطین بزرگ و کوچک بتازند و صفهاى خود را فشرده‏تر و دلهاى خود را مطمئن‏تر، با قدم استوار و تصمیم آهنین، بر مشکلات و توطئه‏هاى غرب و شرق غلبه کنند»

آری! «إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج