اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۲۰۷۰
۵۰۴۳
۵۰۴۳
پ

مهر تاييد بر توليد قسمت دوم «هيولاهاي فوق العاده»

پسر ریچارد هریس وارد می شود

موفقیت تجاری فراوان فیلم جدید «هیولاهای فوق العاده و کجا آنها را پیدا کنیم» همان طور که پیش بینی می شد، چنان زیاد بوده که از حالا طرح ساخت قسمت دوم آن نیز ریخته شده و مهر تایید بر آن خورده است.

روزنامه بانی فیلم: موفقیت تجاری فراوان فیلم جدید «هیولاهای فوق العاده و کجا آنها را پیدا کنیم» همان طور که پیش بینی می شد، چنان زیاد بوده که از حالا طرح ساخت قسمت دوم آن نیز ریخته شده و مهر تایید بر آن خورده و جی.کی.رولینگ که این داستان را با تاسی از کتاب های ۷ گانه خود پیرامون کاراکتر هری پاتر نوشته، حالا در تدارک قسمت بعدی است تا افسانه هری پاتر با تکیه بر اطرافیان وی و سایر شخصیت های آن داستان ها که براساس آن ۸ فیلم سینمایی بسیار پرفروش ساخته شدند، استمرار یابد. همه اینها بدین معناست که رولینگ و کمپانی های فیلمسازی از این موضوعات پولساز دست برنمی دارند و حتی اگر خود پاتر را نبینیم، سایر کاراکترهای این فیلم ها مانند نیوت اسکاماندر که شخصیت اول داستان «هیولاهای فوق العاده و کجا آنها را پیدا کنیم» به شمار می آید و نقش او را ادی ردماین بازی کرده، برای جلب نظر هواداران پاتر آماده هستند.
پسر ریچارد هریس وارد می شود

بر همین اساس قرار است که در قسمت بعدی «هیولاهای فوق العاده» کاراکتر البوس دامبل دور هم مشاهده شود و اگر خواسته های هواداران سری فیلم های پاتر مبنا قرار گیرد. ایفای رل او با جارد هریس خواهد بود و اوست که باید جذب پروژه شود.

برخی انتقاد می کنند اما…

جارد هریس پسر ریچارد هریس معروف و فقید است که در دو قسمت اول فیلم های پاتر رل دامبل دور را بازی کرد اما در سال ۲۰۰۲ درگذشت و ایفای این رل پس از وی در فیلم های بعدی پاتر به مایکل گامبون، دیگر هنرپیشه بریتانیایی سپرده شد. در حالی که معدودی از هواداران داستان ها و فیلم های هری پاتر استفاده از جارد هریس را کاری نابجا برشمرده و وی را که بازیگر سریال تلویزیونی «مردان دیوانه» است انتخابی نادرست تلقی کرده اند. اکثریت قاطع با کسانی است که بر این گزینش احتمالی مهر تایید زده اند. یکی از مواردی که در فیلم های بعدی «هیولاهای فوق العاده» و به واقع در ادامه دنیای سحر و جادوگری هاگ وارتز رویت خواهد شد، رقابت طولانی و شدید دامبل دور با گیلرت گرین دل والد است که براساس داستان های پاتر، یک جادوگر شیطانی است. بر این اساس اینکه چه کسی صاحب نقش دامبل دور خواهد شد، اهمیت زیادی دارد زیرا در فیلم های بعدی این مجموعه نیز باید این رل را ایفا کند.

موضوع از دست من خارج است

جارد هریس در پی مشاهده علاقمندی خیل هواداران پاتر به وی متذکر شده است که برادران وارنر کمپانی تهیه کننده پاترها احتمالاً او را برای ایفای این رل انتخاب خواهد کرد اما او نمی داند به اندازه پدرش برای ایفای این نقش شایستگی دارد یا خیر. جارد به روزنامه معتبر ایوی نینگ استاندارد چاپ لندن گفته است: فکر می کنم سران برادران وارنر در حال تفکر درباره این مسئله اند اما موضوع از دست من خارج است و آنها باید تصمیم گیری و اقدام کنند. بهتر است آنها بدون تاثیرپذیری از هر مسئله ای اقدام به انتخاب هنرپیشه مورد نظرشان کنند زیرا نمی خواهم بر اثر اصرار مردم یک بازیگر تحمیلی به مجموعه تازه کارهای هری پاتر باشم. البته کمپین هایی از این دست گاه نتایجی وارونه و متفاوت با نظر جمع هم داشته است.

۵۵ به جای ۴۵

حواس جارد هریس به نظرات فرزندانش هم هست تا ببیند آنها درباره فرو رفتن او در رل دامبل دور چه می گویند و آیا وی براساس نظرات آنها برای این رل یک انتخاب عقلایی است و یا فردی که اسباب تمسخر ناظران خواهد شد. یک مسئله دیگر که وارد محاسبات می شود، این است که دامبل دور براساس قصه های پاتر و آنچه نوشته های جی.کی.رولینگ گواهی می دهد، باید در زمان وقوع اتفاقات فیلم های «هیولاهای فوق العاده» ۴۵ سال سن داشته باشد، حال آنکه هریس اینک ۵۵ سال سن دارد. با این حال هالیوود معمولاً این تفاوت سن (۱۰ سال) را زیاد و یک معضل نمی انگارد و بارها آن را رفع و رجوع کرده و بعید است که این بار نیز وضعیتی مشابه را شاهد نباشیم، هر چند بسیاری معتقدند اوان مک گرگور اسکاتلندی که بیش از ۱۵ سال از جارد هریس جوانتر است، گزینه بهتری نسبت به او برای ایفای رل دامبل دور به نظر می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج