adexo3
۴۵۳۴۰
۵۰۷۵
۵۰۷۵
پ

راز كلاه های عجیب جانی دپ

كلاه يكي از پوششهاي مورد علاقه ستاره «دزدان دريايي» ، «جاني دپ»‌ است و بدون شك او يكي از مجموعه داران بزرگ كلاه در دنيا نيز است.

سینما خبر: كلاه يكي از پوششهاي مورد علاقه ستاره «دزدان دريايي» ، «جاني دپ»‌ است و بدون شك او يكي از مجموعه داران بزرگ كلاه در دنيا نيز است.

از انواع كلاه هاي «تريبلي»‌ ، «فدورا» ، «پانامايي» ، «برت»‌ و «بيني» گرفته تا پوشش متفاوت ولي كلاه دار او در نقشهاي سينمايي اش ، «دپ» به هرگونه علاقه خود را به پوشش سر مخصوصا كلاه نشان داده است.

«دپ»‌ در يكي از مصاحبه هايش گفته ، كلاه بخش جدانشدني از من است. فكر مي كنم زماني كه كلاه به سردارم از توجه بي اندازه اطرافيان خارج مي شوم كلاه مرا مخفي مي كند و اين حس خوبي به من مي دهد.

خجالتي ،‌بدگمان و هر چه كه بخواهيد هستم . از شهرت بيزارم و هر كاري مي كنم كه در نور كاذب شهرت نباشم و تنها چيزي كه مرا در برابر اينها نگه مي دارد ،‌كلاه هست.

بر اساس گزارشهاي قبلي ، تعداد كلاه هاي «دپ» به حدي زياد است كه ۲ اتاق از آپارتمان او در پاريس را اشغال كرده است. او با علاقه خاصي از آنها نگهداي مي كند و حتي خواهش همسر سابقش «ونسا پارادايس» مبني بر دور ريختن آنها را رد كرده است.

او در پاسخ به اين سؤال كه كدام كلاهش را بيشتر دوست دارد مي گويد :"همه آنها را دوست دارم ، هر يك خاطره اي كوچك را برايم زنده مي كند ولي يكي از آنها را در ازاي مقدار زيادي پول از يك مرد دور گرد خريدم، كلاه تقريبا پاره است ولي آنرا خيلي دوست دارم.

«دپ» علت علاقه وافرش به كلاه را شخصيت هاي داستاني «دكتر سوس» عنوان مي كند كه همواره از كودكي آنها را مطالعه مي كرده و در ذهن خود تداعي داشته است. او هرگز نمي تواند روزي را بدون كلاه هايش تصور كند.

راز كلاه های عجیب جانی دپ

راز كلاه های عجیب جانی دپ

راز كلاه های عجیب جانی دپ

راز كلاه های عجیب جانی دپ

راز كلاه های عجیب جانی دپ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج