۴۵۳۴۳۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زندگینامه گونترگراس منتشر شد

"گونترگراس" شامل بررسی زندگی و آثار این نویسندة آلمانی، از مجموعة بزرگان اندیشه و هنر بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شد.

هنرآنلاین: "گونترگراس" شامل بررسی زندگی و آثار این نویسندة آلمانی، از مجموعة بزرگان اندیشه و هنر بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شد.
زندگینامه گونترگراس منتشر شد

گونترگراس اجازه نمی‌داد چیزی او را بفریبد. تجربه‌های او از سپری کردن دوران کودکی و نوجوانی در عصر سلطه نازی‌ها، سال‌های جنگ و سختی‌های پس از آن، دستاوردی ارزشمند برای داستان‌سرایی‌اش فراهم کرده بود. او می‌دانست که می‌بایست به همه‌چیز با واقع‌گرایی و ذکاوت، اما با تردید بنگرد و بر همین اساس، از لحظه‌های موهوم و پرتضاد این کامیابی‌ها لذت ببرد.

کتاب حاضر، شرح زندگی و آثار گونترگراس، نویسنده بزرگ آلمانی است که به دلیل نوع زیستش در دوره آلمان نازی و تالیفاتش پس از آن، همواره مورد توجه منتقدان و زندگینامه‌نویسان بوده است.

این کتاب از مجموعه "بزرگان اندیشه و هنر" منتشر شده که شامل کتاب‌هایی است که تصویری کامل از هنرمندان و اندیشمندان معاصر ارائه داده است. فیلسوفان، اندیشمندان و هنرمندان بنیانگزاران خرد بشری هستند و قرون نوزده و بیست میلادی دوران ظهور مکاتب و تفکرات نوین بوده است. هر یک از کتاب‌های این مجموعه، برآیندی از تحقیقات یک پژوهشگر متخصص درباره یکی از شخصیت‌های برجسته اندیشه و هنرجهان است که می‌تواند منبع و راهنمایی مناسب و متنوع برای شناخت آن‌ها باشد. این کتاب‌ها ترجمه‌ای است از مجموعه معتبری که توسط محققان و آکادمیسین‌های غربی در انتشارات روولت آلمان تهیه شده است.

"گونترگراس" نوشته هاینریش فورم‌وگ با ترجمه مریم طاهری آرزم در ۱۳۴ صفحه با قیمت ۱۳۵۰۰ از سوی بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شده است. پیش‌تر از این مجموعه، کتاب‌های هایدگر، بودا، اریش فروم، گاندی، شوپنهاور، تولستوی، داستایفسکی، ویتگنشتاین، ژید، کافکا، یونگ و مارکز به چاپ رسیده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج