اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۴۱۵۳
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

شبکه «شوتایم» مخاطبانش را غافلگیر کرد

پخش زودتر از موعد فصل ششم سریال «میهن»

با وجود این که قرار بود فصل جدید سریال پرطرفدار «میهن» (Homeland) از ۱۵ ژانویه روی آنتن برود، اما شبکه «شوتایم» در اقدامی غیرمنتظره، اپیزود نخست فصل ششم را ۱۷ روز زودتر از موعد اعلام شده پخش و هواداران این سریال سیاسی-جاسوسی را غافلگیر کرد.

وب سایت آی ‌سینما: با وجود این که قرار بود فصل جدید سریال پرطرفدار «میهن» (Homeland) از ۱۵ ژانویه روی آنتن برود، اما شبکه «شوتایم» در اقدامی غیرمنتظره، اپیزود نخست فصل ششم را ۱۷ روز زودتر از موعد اعلام شده پخش و هواداران این سریال سیاسی-جاسوسی را غافلگیر کرد.
پخش زودتر از موعد فصل ششم سریال «میهن»

فصل جدید محبوب‌ترین سریال شوتایم در حالی از سی‌ام دسامبر روی آنتن رفته که با طولانی‌ترین وقفه از زمان آغاز پخش‌اش روبه‌رو بوده است. داستان این‌بار چندین ماه بعد از اتفاقات فصل پنجم و در حالی که «کری متیسن» (با بازی کلیر دینز) در بروکلین به سر می‌برد، آغاز می‌شود.

به گزارش «انترتینمنت ویکلی»، بعد از پایان پخش فصل قبلی «میهن» که از بیستم دسامبر ۲۰۱۵ روی آنتن رفته بود، الکس گانزا خالق اصلی سریال و دیوید نوینز رییس شبکه شوتایم تصمیم گرفتند به تیم نویسنده «میهن» طولانی‌تر از روند معمول استراحت بدهند تا خط روایی جدید آرام آرام در ذهن‌شان شکل بگیرد و پرورش یابد.

الیزابت مارول، دومینیک فوموسا، جیک وبر و ... از جمله بازیگرانی هستند که در نقش شخصیت‌های جدید به فصل ششم اضافه شده‌اند. اگرچه پخش زودتر از موعد اپیزود افتتاحیه یک سریال اتفاق تازه‌ای نیست اما برای سریالی در حد و اندازه «میهن»، قدری نامتعارف به نظر می‌رسد. این سریال که چندین سال است جزو نامزدهای ثابت جوایز تلویزیونی امی به شمار می‌رود، پربیننده‌ترین سریال شبکه شوتایم تا به امروز لقب گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج