adexo3
۴۵۴۲۴۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فیسبوک عاشق شدن کاربرانش را تشخیص می دهد

شاید بسیار عجیب به نظر برسد اما پروفایل فیس بوک شما می تواند اطلاعات مهمی را در اختیار دیگر کاربران قرار دهد. Facebook می ‎تواند به کمک داده‎ هایی که از کاربران خود در اختیار دارد به عاشق شدن آن‎ ها پی برد.

وب سایت برسام: شاید بسیار عجیب به نظر برسد اما پروفایل فیس بوک شما می تواند اطلاعات مهمی را در اختیار دیگر کاربران قرار دهد. Facebook می ‎تواند به کمک داده‎ هایی که از کاربران خود در اختیار دارد به عاشق شدن آن‎ ها پی برد.
فیسبوک عاشق شدن کاربرانش را تشخیص می دهد

البته به گفته این غول بزرگ شبکه ‎های اجتماعی تمام داده ‎های مورد بررسی به صورت ناشناس مورد استفاده قرار گرفته‎ اند. برای اولین ‎بار شاهد پیش ‎بینی فیسبوک پیرامون روابط کاربران خود هستیم.

البته کاربران Facebook می ‎توانند به صورت اختیاری هم وضعیت روابط خود را به دیگران اعلام کنند. اما طبق داده‎ های بررسی شده کاربران ۱۰۰ روز قبل از اعلام کردن روابط خود شاهد افزایش استاتوس‎ های نوشته شده بر روی پروفایل فیس بوک یک دیگر هستند. در ۱۲ روز قبل از اعلام رسمی تعداد این پست ‎ها به ۱٫۶۷ عدد در روز رسیده است در حالی که در ۸۵ روز قبلی این مقدار ۱٫۵۳ پست در روز بوده است. البته بعد از اعلام رسمی روابط از سوی کاربران نوشتن چنین استاتوس ‎هایی کاهش پیدا می ‎کند.

اما در سوی دیگر این اقدام فیسبوک می‎ تواند به نقص حریم خصوصی کاربران منجر شود. Facebook می ‎تواند به راحتی دیتابیسی از کاربران خود و روابط آن ‎ها را ایجاد کند و حتی بدون اطلاع قبلی آن‎ ها اقدام به پیش ‎بینی زندگی آن ‎ها کند. به کمک چنین دیتابیسی فیسبوک قادر خواهد بود تا تبلیغات خود را بسیار هدفمندتر از گذشته نمایش دهد و یا این اطلاعات را به نهادهای قضایی ارائه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج