adexo3
۴۵۴۲۵۷
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

دستگیری یکی از سرشبکه‌های قاچاق مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مواد مخدر در شرق کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مواد مخدر در شرق کشور خبر داد.

مسعود زاهدیان روز سه‌شنبه در یک نشست خبری بااعلام دستگیری «نصیر بامری» یکی از سرشبکه‌های اصلی قاچاق مواد مخدر در شرق کشوراظهار کرد: این فرد ۵۰ ساله ۱۱ شبکه بین المللی قاچاق مواد مخدر و پولشویی را در حوزه کشورهای خلیج فارس و آفریقا تحت پوشش داشت و با باند تمساح خلیج که یکی از باندهای همکار وی بود همکاری می‌کرد.

وی اضافه کرد: پس از دستگیری این فرد موفق به توقیف ۲۰۰ میلیارد تومان از اموالش شدیم.

وی به تشریح آخرین اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا پرداخت و گفت: امروز مواد مخدر در دنیا یک تهدید جهانی محسوب می‌شود و مجاورت کشورمان با کشورهای همسایه از جمله افغانستان که بزرگترین تولید کننده مواد مخدر در دنیا محسوب می‌شوند این تهدید را برای ما دو چندان کرده است.

وی افزود: امروز پلیس ایران بزرگترین کاشف مواد مخدر در دنیا است و به عنوان الگویی برای سایر پلیس‌های دنیا محسوب می‌شود. افزایش تصاعدی تولید مواد مخدر در افغانستان به ۷۰۰۰ تن در سال جدید میلادی، یک سونامی جهانی قلمداد می‌شود.

وی تاکید کرد: علی رغم حضور کشورهای غربی در افغانستان سازمان UNOBC پیش بینی کرده که تولید مواد مخدر افغانستان از ۳۳۰۰ تن در سال گذشته به ۷۰۰۰ تن در سال جدید خواهد رسید.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تاکید بر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر گفت: انسجام بخشی اقدامات پلیس در استان‌های شرقی از سیاست‌های اصلی پلیس محسوب می‌شود. تا به امروز بالغ بر ۵۱۰ تن کشفیات داشته‌ایم که به طور متوسط روزانه ۲ تن مواد مخدر در کشور کشف می‌شود. این در حالیست که ۷۵ درصد این کشفیات در استان‌های مرزی شرق کشور بوده است.

وی افزود: ۱۸۲۵ باند قاچاق مواد مخدر در سال جاری متلاشی شده و در بخش نگهداری معتادان متجاهر نیز علی رغم محدودیت زیرساخت‌ها در سال جاری شاهد افزایش ۲۵ درصدی ساماندهی این معتادین بوده‌ایم و آمادگی داریم در صورت تامین زیرساخت‌ها در کمتر از یک هفته چهره کشور را از مظاهر علنی اعتیاد پاک کنیم. بی تردید با تمرکز بر اقدامات اطلاعاتی میزان دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر ۲ درصد افزایش یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبرز نحریر

      فعلا دویست میلیارد تومن از دارایی این قاچاقچی ضبط شده،ثروتهای خارج از کشور و ...کاری ندارم...دویست میلیارد یعنی دویست هزار تا یکمیلیون...یعنی هر بازنشسته که بهش قول دادند،سال دیگه یکمیلیون میگیره ،بایدحدود هفده هزار سال کار کنه،خرج نکنه...تا بشه پول این آقا

    • بلوچ

      عجــــــــب فامیل بامــــــــــری بلوچن

    • shohrehandy

      کسی از ایرانیا که به افغانستان نمیره ترکیه نیس که برن گردش اما میشه راحت جلوی مواد رو گرفت دولت اعلام کنه هر کسی که از مرز اصلی که دقیقا با دستگاه های ایکس ری و معموران باهوش کنترل میشه وارد ایران نشه خونش پای خودشه یعنی هر عابر غیر مجاز حامل مواد مخدر محسوب بشه و هدف مرزبانان ایرانی و یکسال این طرح اجرا بشه سال بعد 10 کیلو هم تولید نمیکنن چرا چون کسی پیدا نمیشه قاچاق مواد کنه و کشاورزای افغانی و پاکستانی دیگه خشخاش نمیکارن الان حق دارن که تولیدشونو زیاد کنن چون راحت میفروشن ترحم هم لازم نیست اونا فقط به فکر پولن و به جوونای ایرانی ترحمی ندارند بلانسبت ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کاری بود بر گوسفندان

    • بدون نام

      چرا داریم خودمون گول میزنیم اطلاعات وپلیس امنیت ملی اونقدرقوی هستش که تا به حال اجازه ررخنه‌یک داعش به ایرن داده‌نشده .داش من همه چی دست رنجرهای بالای مبارزه‌بامواد به نظربنده این آشغال لجن خانمان سوز باید مجالش ندن ااعترفشون که گرفتن مثل سگ بکشنش اونم تا وقتی .‌‌‌‌‌......‌سکوتکنم سنگین ترم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج