اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۴۳۲۲
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

جریمه صحبت کردن با موبایل ۱۰۰ هزار تومان است

رئیس پلیس ترافیک شهری ناجا گفت: جریمه صحبت کردن با موبایل در کلانشهرها ۱۰۰ هزار تومان است و استفاده از هندزفری هم تخلف محسوب می شود.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس ترافیک شهری ناجا گفت: جریمه صحبت کردن با موبایل در کلانشهرها ۱۰۰ هزار تومان است و استفاده از هندزفری هم تخلف محسوب می شود.

سرهنگ داود قاسمیان گفت: صحبت با تلفن یکی از شایع ترین عوامل بروز تصادفات ناگوار و شدید است که جزو مهمترین علل تصادف به دلیل توجه نداشتن راننده به جلو محسوب می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه توجه نداشتن راننده به جلو به دلایل مختلف مثل رعایت نکردن مقررات، خوردن و آشامیدن، صحبت کردن، جزو تخلف های محرز محسوب می شود، از این رو رانندگان در حین صحبت با تلفن همراه در معرض خطر جانی برای خود و سرنشینان و عابران پیاده هستند.

قاسمیان گفت: پلیس برای این عده از رانندگان قانون گریز، جرایمی در نظر گرفته که جریمه صحبت با موبایل در کلانشهرها ۱۰۰ هزار تومان اعمال می شود و در سایر شهرها ۸۰ هزار تومان لحاظ شده است و در راه های روستایی این جریمه ۴۰ هزار تومان است.

رئیس پلیس ترافیک شهری ناجا ادامه داد: بر طبق این قانون، استفاده از تجهیزات مشابه تلفن همراه مثل هندزفری هم تخلف محسوب می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس گمار

      الان بیشتر مشاهده میشود که پشت فرمان دارند از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند. پس نباید منحصر کرد به صحبت با تلفن همراه بلکه باید استفاده از موبایل هنگام رانندگی ممنوع شود حال به هر شکل.

    • فافا

      قابل توجه بانوان راننده: خانم ها هرقدر هم قانونمند باشن اما در صحبت با موبایل حین رانندگی دست اقایون رو از پشت بستن دیدم که میگم.

    • مهدی

      حرف ازاین بی منطق تر هم داریم؟اگر هندزفری جریمه داره پس راننده نبايد حرف هم بزنه لطفا جریمه حرف زدن راننده با بغل دستی را هم اعلام کنید !!!!!!!

    • اردکانی

      بنده در ترافیک ایستاده بودم قبل از حرکت یک دقیقه در حال توقف کامل با موبایل حرف زدم و صدهزار تومان جریمه شدم آیا جریمه در توقف کامل منطقی است ،؟؟ پیگیریهای چند ماهه ام بجایی نرسید و شد دو برابر !!! خدا به هر کس قدرت داد انصاف هم بدهد. محل جریمه میدان جانبازان قم

    • بدون نام

      طبق تحقیقات جدید وجود بچه ها در ماشین 12 برابر از صحبت کردن با موبایل حواس راننده را پرت می کند ، آیا می شود بچه ها را سوار ماشین نکرد ؟ قوانین باید قابل اجرا باشد وگرنه فقط به درد درآمدزایی می خورد !!!

    • بدون نام

      الکی می خوان پول بگیرن کم مونده بگن اگر نفس بکیشی جریمه میشی

    • علیرضا

      این هم یه نوع سرکیسه کردن مردم است .

    • بدون نام

      قانون خوبیه.ولی باید کناره راهها را هم کسترش داد تا راننده بتونه هر زمان و هروقت تلفن همراش به صدا در اومد کنار جاده با ایمنی کامل حرف بزنه نمیشه تلفن همراتو خاموش کنی یا اصلا جواب ندی

    • علی

      متاسفانه همش جریمه جریمه راهنمایی ورانندگی شده منبع پول دراوردن دولت اگر اینجوری نیست حکم استفاده کردن از تلفن همراه در حین رانندگی راباید ضبط گواهینامه باراول دو روز وثبت در سوابق وبار دوم یک هفته وثبت در سوابق اگر بدون گواهینامه رانندگی کرد ثبت در کد ملی ومحرومیت از حقوق اجتماعی مثل نداشتن حق تراکنش مالی نقل انتقال سند مالکیت معرفی به عنوان شهروند بی نظم مثل سوی سابقه به این میگویند جریمه

    • مهدی بزرگمهر

      اکثر نطر دوستان کاملا درسته.هدف سرکیسه کردن و توجیهیش اینکه که بفکر ملتن!اگر به فکر جون مردم هستین ماشین آشغالهاییتونو جمع کنین جاده ها رو درست کنید.

    • مهدي

      سلام خدمت دوستان اين مبلغ رو كي تعيين كرده؟ خيلي زياده
      حداكثر 30.000 تومان جريمه كافيه. در ضمن من بارها شاهد بودم راننده خودروي پليس راه و خودروي راهنمايي ورانندگي مشغول صحبت با موبايله !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج