اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۵۱۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تصمیم درباره مالیات و عوارض سیگار مسکوت ماند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع ماده ای در خصوص مالیات و عوارض سیگار به کمیسیون تلفیق، تصمیم گیری در این خصوص را مسکوت گذاشتند.

خبرگزاری مهر: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع ماده ای در خصوص مالیات و عوارض سیگار به کمیسیون تلفیق، تصمیم گیری در این خصوص را مسکوت گذاشتند.

نمایندگان در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به جزئیات لایحه برنامه ششم، ماده ای در خصوص مالیات و عوارض سیگار و محصولات دخانی را مورد بررسی قرار دادند.

پس از مخالفت ها و موافقت های نمایندگان درباره دریافت مالیات و عوارض از واردات سیگار، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما می خواهیم مالیات بر سیگار وارداتی بیشتر شود و در عوض مالیات سیگارهای داخلی کمتر شود.

وی ادامه داد: فضای مجلس، فضای حمایت از تولید داخلی است. بر همین اساس رئیس مجلس ارجاع این ماده به کمیسیون تلفیق را به رای مجلس گذاشت.

نمایندگان با ۱۵۳ رای موافق، ۱۴ رای مخالف، ۲ رای ممتنع از مجموع ۲۲۲ نماینده حاضر در مجلس، با ارجاع ماده ۸۸ به کمیسیون تلفیق موافقت کردند.

بر اساس این ماده، مالیات هر پاکت انواع سیگار تولید داخل به میزان ۲۰ درصد و سیگار وارداتی و تولید مشترک به میزان ۳۰ درصد قیمت خرده فروشی تعیین می گردد.

همچنین مالیات انواع توتون، پیپ و تنباکوی معسل یا سنتی آماده مصرف تولید داخلی به میزان ۲۰ درصد و وارداتی به میزان ۳۰ درصد قیمت خرده فروشی تعیین می گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج