adexo3
۴۵۵۴۱۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ارتباط افزایش وام مسکن با گران شدن مسکن مهر

قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: افزایش تسهیلات ارتباطی به افزایش قیمت واحدهای مسکونی مهر ندارد و وزارت راه و شهرسازی مخالف افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر است .

خبرگزاری میزان: قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: افزایش تسهیلات ارتباطی به افزایش قیمت واحدهای مسکونی مهر ندارد و وزارت راه و شهرسازی مخالف افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر است .

احمد اصغری مهرآبادی درباره موافقت شورای پول و اعتبار با افزایش تسهیلات مسکن مهر از ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان گفت: از ابتدای سال پیگیری های مستمری درباره تکمیل مسکن مهر با معاون اول رئیس جمهور داشتیم که منجر به افزایش سقف فردی تسهیلات در جلسه شورای پول و اعتبار شد.

وی ادامه داد: افزایش سقف تسهیلات نقش موثری در جهت تحقق وعده رئیس جمهور مبنی بر تکمیل مسکن مهر تا پایان دولت دارد.

قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم تسهیلات تا پایان سال به طرح ها تزریق شود، تصریح کرد: امیدواریم بانک مرکزی مصوبه را سریعتر به بانک مسکن ابلاغ و بانک مسکن سریعاً به شعبات استانی خود ابلاغ کند تا متقاضیان بتوانند تا پایان سال از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه افزایش تسهیلات باعث افزایش نقدینگی مردم می شود، گفت: افزایش تسهیلات ارتباطی به افزایش قیمت واحدهای مسکونی مهر ندارد و وزارت راه و شهرسازی مخالف افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر است .

مهرابادی ادامه داد: در دی ۹۲ و در دستورالعمل شماره (۳) بحث قیمت ها نهایی شده است و هیچگونه افزایش مجدد قیمتی نخواهیم داشت .

وی تاکید کرد: مصوبه ای دیگر برای تکمیل طرح های مسکن مهر صورت گرفته است که در آن به بانک مسکن تاکید شده است تا تسهیلات لازم را با تشخیص وزارت راه و شهرسازی در اختیار طرح های نیمه تمام مسکن مهر قرار دهد.

قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی درباره افتتاح واحدهای مسکن مهر گفت: از مجموع ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار واحد مسکن مهر یک میلیون و ۷۷۴ هزار واحد افتتاح شده است که ۷۶۵ هزار واحد معادل ۴۳ درصد کل افتتاح ها در دولت یازدهم صورت گرفته است .

وی افزود: در سراسر کشور در دهه فجر ۸۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح خواهد شد.

مهرابادی ادامه داد: تا به امروز مسکن مهر در ۸۰۴ شهر به اتمام رسیده است و تلاش می کنیم تا پایان سال ۸۵۰ شهر را به اتمام برسانیم .

مسکن پردیس منتظر ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار

قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی درباره نگاه ویژه دولت به شهر جدید پردیس گفت: ۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مسکن پردیس تصویب شده است که از سازمان برنامه بودجه می خواهیم تا سریعتر این پول را برای تکمیل مسکن مهر پردیس به وزارت راه و شهرسازی تزریق کند.

وی ادامه داد: بصورت مستمر از شهر جدید پردیس بازدید می کنیم و برای برطرف شدن مشکلات این شهر منتظر پرداخت ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم .

مهرآبادی تاکید کرد: ۲۶ هزار واحد در شهر جدید آماده و نیازمند محوطه سازی و اسفالت است، اگر سریعتر پول تزریق شود، بخش عمده واحدها آماده تحویل است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج