adexo3
۴۵۵۴۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نیاز مسکن مهر به بودجه ۷ هزار میلیارد تومانی

یک نماینده مجلس گفت: درباره تأسیسات زیربنایی و زیرساخت، هیچ تصویر روشنی در برنامه وجود ندارد که منابع آن چگونه تأمین خواهد شد مگر اینکه در بودجه سنواتی حدود ۷ هزار میلیارد تومان نیاز مسکن مهر برای دستگاه های اجرایی پیش بینی شود.

خبرگزاری تسنیم: ایرج رهبر عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان گفت: طرح مسکن مهر تعامل سه جانبه میان انبوه سازان، وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران پردیس و بانک مسکن است.

وی افزود: مسکن مهر پردیس آخرین قراردادی بود که به تعداد ۸۰هزار واحد در خرداد سال ۱۳۹۳ در دولت سابق بسته شد.

رهبر با اشاره به اینکه شرایط آماده سازی و ساخت مسکن مهر پردیس مشکل تر و هزینه برتر بوده، ادامه داد: در شهریور سال ۱۳۹۱ قیمت میلگرد مصرفی بیش از سه برابر شد و هزینه ها افزایش یافت.

عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان گفت: عرصه و زمین مسکن مهر در اجاره ۹۹ساله است بنابراین آماده سازی زیر ساخت های آن جزو تعهدات دولت بود اما در دولت قبل ، بخشی از آورده متقاضی در این زمینه استفاده شد و قرار بود برگرداند اما این کار انجام نشد.

کمال الدین شهریاری نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون تلفیق مجلس بند دال ماده ۷۳ به مسکن مهر اشاره کرده و مقرر می دارد بانک مسکن موظف است نسبت به تأمین باقیمانده تعهدات خود و تأمین منابع مورد نیاز مسکن مهر با تشخیص وزارت راه و شهرسازی به گونه ای اقدام کند تا متعهد احداث واحدهای جدید ایجاد نشود.

وی افزود: با این کار پرونده طرح مسکن مهر بسته خواهد شد و طرح جدیدی به عنوان مسکن مهر احداث نخواهد شد.

شهریاری ادامه داد: درباره تأسیسات زیربنایی و زیرساخت، هیچ تصویر روشنی در برنامه وجود ندارد که منابع آن چگونه تأمین خواهد شد مگر اینکه در بودجه سنواتی حدود ۷ هزار میلیارد تومان نیاز مسکن مهر برای دستگاه های اجرایی مانند وزارتخانه های راه و شهرسازی، نیرو و نفت برای تأمین آب، برق و گاز و راه سازی در بودجه پیش بینی شود زیرا در برنامه ششم توسعه چیزی برای آن در نظر گرفته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج