۴۵۵۴۹۰
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

بازی مک کانهی در «شیطان» به جای «نگهبانان کهکشان»

بدون شک متیو مک‌کانهی یکی از بزرگترین بازیگران حال حاضر است و محبوبیت و اعتبار او بعد از کسب جایزه اسکار، سریال موفق «کارآگاه حقیقی» و «اینتراستلار» تثبیت شده به نظر می‌رسد.

وب سایت مجله دنیای تصویر: بدون شک متیو مک‌کانهی یکی از بزرگترین بازیگران حال حاضر است و محبوبیت و اعتبار او بعد از کسب جایزه اسکار، سریال موفق «کارآگاه حقیقی» و «اینتراستلار» تثبیت شده به نظر می‌رسد.
بازی مک کانهی در «شیطان» به جای «نگهبانان کهکشان»

مدتی می‌شود که بر سر پیوستن او به دنیای سینمایی مارول یا دی‌سی و حضور در یک فیلم ابرقهرمانانه بحث است. تا جایی که خیلی از طرفداران شخصیت گوست رایدر بارها در فضای اینترنت از علاقه و آرزوی خودشان برای ایفای این نقش توسط مک‌کانهی گفته اند.

این بازیگر محبوب امسال که در حال حاضر فیلم «طلا» ساخته‌ی استیون گاگان از او به نمایش در آمده و منتقدان از بازی درخشان او حسابی تعریف کرده اند، در ماه‌های آینده یک فیلم پر سر و صدا را در نوبت اکران دارد: اقتباس از مجموعه رمان معروف «برج تاریک» استیون کینگ.

مک‌کانهی اخیرا در گفتگویی از علت رد کردن پیشنهاد بازی در «نگهبانان کهکشان ۲» و حضور در «برج تاریک» گفته است:

« نگهبانان کهکشان را دوست داشتم ولی به نظرم آمد قضیه این طوری است که فیلم موفق بوده و حالا ما فرصت داریم برای یک بازیگر اسم و رسم دار دیگر هم نقش‌ جذابی درست کنیم. احساس کردم که در فیلم حکم الحاقیه را دارم. برج تاریک فیلمنامه خیلی داشت، از کارگردان و نگاهش هم خوشم آمد، می‌توانستم خلاقیت به خرج بدهم و مولف شخصیت مرد سیاهپوش یاهمان نسخه‌ی خودم از شیطان در داستان استیون کینگ باشم. رویکرد درام به شخصیت خودم را به‌عنوان شیطانی که می‌تواند خوش بگذارند و از افشای ریاکاری آدم‌ها سرحال بیاید دوست داشتم.»

یکی از محبوب‌ترین کارهای استیون کینگ سری کتاب‌های «برج تاریک» است که جلد اول آن در سال ۱۹۸۲ به بازار آمد و جلد هشتم در سال ۲۰۱۲٫ در تمام این سال‌ها طرفداران این فانتزی تاریک استیون کینگ منتظر اقتباس تصویری آن بودند. اگرچه ارجاعات و تاثیرات آن بارها در فیلم‌ها و بازی‌های معروف دیده شده. آرزوی طرفدارن کتاب و استیون کینگ بالاخره به واقعیت تبدیل شد آن هم با حضور بازیگرانی چون ادریس البا و متیو مک‌کانهی.

در این فیلم که توسط ران هاوارد و برایان گریزر تهیه می‌شود و کارگردانی آن را هم نیکلای آرسل دانمارکی (رابطه سلطنتی) بر عهده دارد، ادریس البا نقش رولند دیشین و مک کانهی نقش والتر پدیک را یا همان والتر فلگ ساحر معروف داستان را بازی می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج