adexo3
۴۵۵۶۶۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

نوت بوک ۹ سامسونگ؛ رقیب کره‌ای مک بوک اپل

لپ تاپ های سری نوت بوک ۹ شرکت سامسونگ از نظر وزن در رده بهترین‌ها قرار دارند و امسال نیز انتظاری کمتر از این نباید از نسل جدید آن‌ها داشته باشیم. این شرکت پیش از این لپ تاپ های این سری را با ظاهری کاملا شیک و جذاب روانه بازار کرده بود، بنابراین دست بردن در طراحی آن نیز چندان عقلانی به نظر نمی‌آمد.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: لپ تاپ های سری نوت بوک ۹ شرکت سامسونگ از نظر وزن در رده بهترین‌ها قرار دارند و امسال نیز انتظاری کمتر از این نباید از نسل جدید آن‌ها داشته باشیم. این شرکت پیش از این لپ تاپ های این سری را با ظاهری کاملا شیک و جذاب روانه بازار کرده بود، بنابراین دست بردن در طراحی آن نیز چندان عقلانی به نظر نمی‌آمد.
نوت بوک 9 سامسونگ؛ رقیب کره‌ای مک بوک اپل
مدل 15 اینچی نوت بوک 9 سامسونگ (Samsung Notebook 9) نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. در واقع کافیست این لپ تاپ را بر روی میزتان قرار دهید تا بلافاصله عاشق زیبایی آن شوید.

در مورد وزن بسیار کم این لپ تاپ تنها می‌توان یک چیز گفت: من وقتی آن را بلند کردم، به کلی فراموش کردم که یک لپ تاپ قدرتمند و مدرن را در دست گرفته‌ام و تصور می‌کردم آن تنها یک نسخه دمو است. این یک واقعیت است که من شوکه شدم. این نوت بوک خاص تنها 980 گرم است و چیزی حدود دو پوند ناقابل از مک بوک اپل سنگین‌تر است که به هیچ عنوان این قضیه را متوجه نخواهید شد. این بدنه‌ی بسیار سبک به لطف استفاده از آلیاژ منیزیوم به دست آمده است که به گفته سامسونگ نه تنها وزن را کاهش می‌دهد، بلکه دوام دستگاه را نیز بدون اضافه کردن گرمی بیشتر، افزایش می‌دهد. من یک روز کامل با این لپ تاپ کار کردم اما هنوز هم در ذهن خودم نمی‌توانم این وزن بسیار کم را درک کنم.

نوت بوک 9 سامسونگ؛ رقیب کره‌ای مک بوک اپل

از این مهم‌تر، مدل ۱۵ اینچی نوت بوک ۹ سامسونگ شما را در انتخاب یکی از موارد قدرت و یا آسودگی در جابه جایی مجبور نمی‌کند. شما می‌توانید با این نوت بوک از یک پردازنده نسل هفتمی Core i۷ اینتل و تا ۸ گیگابایت رم DDR۴ دو کاناله نیز بهره‌مند شوید. هرچند من ساعت های زیادی را به صورت مداوم و پشت سر هم با نوت بوک ۹ سامسونگ کار نکردم، اما قطعا اگر بخواهید در گوگل کروم تب پشت تب باز کنید و انباشته‌ای از آن‌ها را کنار یکدیگر به صورت در حال اجرا داشته باشید، هیچ مشکلی نخواهید داشت.

با توجه به این که این روزها بسیاری از مردم به خاطر مشاغل خود نیازمند جا به جایی زیاد هستند، وجود چنین لپ تاپی برای کاربران نیازمند حس می‌شد. به خصوص این که اگر شما هر روز مجبور باشید لپ تاپتان را به محل کار ببرید و به منزل برگردانید و در همین حین نیازمند سخت افزاری قدرتمند باشید.

نوت بوک 9 سامسونگ؛ رقیب کره‌ای مک بوک اپل

سامسونگ علاوه بر نسخه پایه که حاوی یک کارت گرافیک داخلی اینتل است، یک مدل مجهز به کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA ۹۴۰MX از این لپ تاپ را نیز ارائه می‌کند که تنها حدود ۲۰۰ گرم از نسخه اصلی سنیگن‌تر است. نمایشگر ۱۵ اینچی این نوت بوک نیز ارائه کننده رزولوشن ۱۰۸۰p یا Full HD است. ما بر روی این کامپیوتر مجموعه کاملی از درگاه های ارتباطی شامل دو درگاه USB ۳.۰، یک درگاه USB ۲.۰ یک سوکت تمام سایز HDMI خواهیم داشت. هرچند یک درگاه USB نوع C مخصوص قدرت نیز در این لپ تاپ تعبیه شده است که می‌توان از آن برای شارژ گوشی ها و سایر وسایل الکترونیکی حاوی این درگاه استفاده کرد. یک آداپتور شارژ ۴۵W در اختیار شما خواهد بود که می‌توانید در حدود ۸۰ دقیقه لپ تاپتان را با آن از ۰ تا ۱۰۰ شارژ کنید.

نوت بوک 9 سامسونگ؛ رقیب کره‌ای مک بوک اپل

نوت بوک 9 سامسونگ؛ رقیب کره‌ای مک بوک اپل

نوت بوک 9 سامسونگ؛ رقیب کره‌ای مک بوک اپل

نوت بوک 9 سامسونگ؛ رقیب کره‌ای مک بوک اپل

نوت بوک 9 سامسونگ؛ رقیب کره‌ای مک بوک اپل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدحسن بدیع

      آیا سی دی / دی وی دی رایت هم دارد؟
      چه موقع در ایران عرصه می شود.
      آیا انواع کوچکتر هم ساخته شده؟
      باتشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج