adexo3
۴۵۶۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
۶ نظر
۵۰۱۲
پ

ترامپ تمام سفیران دولت اوباما را برکنار کرد

تیم ترامپ از همۀ دیپلمات‌های آمریکایی خواسته است پیش از مراسم تحلیف، کناره‌گیری کنند.

خبرگزاری ایسنا: تیم دولت انتقالی دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا از همه دیپلمات‌های این کشور در خارج خواسته است مأموریت خود را تا پیش از مراسم تحلیف در کاخ سفید تحویل دهند و بازگردند.

روزنامه نیویورک تایمز با انتشار این خبر به نقل از چند دیپلمات آگاه آمریکایی اعلام کرد که این درخواست بدون هیج استثنایی مطرح شده است.

بر اساس یکی از اسناد وزارت امور خارجه آمریکا مورخ ۲۳ دسامبر، در صورت اجرایی شدن این درخواست تیم ترامپ، آمریکا به مدت چند ماه در کشورهای مهمی مانند آلمان، کانادا و انگلیس نماینده دیپلماتیکی که به تأیید سنا رسیده باشد، نخواهد داشت.

این درخواست درحالی است که در دولت‌های قبلی آمریکا از هر دو حزب، مأموریت برخی نمایندگان و هیات‌های دیپلماتیک پس از روی کار آمدن دولت جدید برای چند هفته یا چند ماه تمدید می‌شد.

بر اساس ادعای یک مقام عالیرتبه دولت انتقالی دونالد ترامپ به نیویورک تایمز، هیچ سوء نیتی پشت این درخواست نیست و هدف از آن، اطمینان از این موضوع است که همه نمایندگان دولت اوباما در تاریخ تعیین شده پست خود را تحویل می‌دهند.

به گزارش العالم این درحالی است که دیپلمات‌های آمریکایی به نیویورک تایمز گفته‌اند این اقدام تیم ترامپ، حتی زندگی شخصی آنها را تحت تأثیر قرار داده است و به همین دلیل برخی از آنها که فعالیت‌های ناتمام در کشورهای مقصد دارند برای مثال فرزندانشان در این کشورها به مدرسه می‌روند باید برای تمدید اقامت خود درخواست ویزا دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      امریکاییها مطمءن باشید 4سالی سخت همانند دوران احمدی نژاد ایران درانتظارتان است وبزودی کشوری نابود خواهید داشت.البته نابود بودید نابودتر خواهید داشت.واین همان غضب وخشم الهی است.

    • بدون نام

      همین امریکا باعث این همه بحران های خانمان سوز درکشور شده .شما فکر کنید تو دنیا یک کشور به اسم امریکاست که دشمن ایران بدشانس هسته..ومسعولین هم به این بدشانسی کمک میکنن..دست رو هرچیزی میذارن شکسته.خب بهتر نیست سرمون تولاک خودمون باشه

    • ایرج

      در هیچ کجا تند روی جواب نداده نمونه وطنی آن احمدینژاد یا نمونه اسراییلی آن نتانیاهو و اما این آقا،با حداکثر سرعت آمریکای که فقط ظاهرش مانده مانند شوروی سابق فروپاشی خواهد کرد.به امید نابودی این زیاده خواه که دنیا را میچابد.فروپاشی آمریکا با این ابله جلو افتاد

    • بدون نام

      ..............
      زیبا کلام راست گفت اوباما یک فرصت بود که از دست رفت

    • بدون نام

      اقای محمد سلطان چه جوری نابود بودن ما خبر نداشتیم ؟؟نابود کسی که تو خرج زندگی زنو بچش مونده !!

    • ایرانی اصیل

      سلام بنده برای ملت امریکامتاسفم و فقط درفکر شکم وزندگی روزانه شان هستند وبرایشان مهم نیست چه کسی حکمرانشان هستند اگر ترامپ در ایران بود اورا برای گاو چرانی هم بکار نمی گر فتیم وویا ممکن است درست ملت امریکا را نه شناخته ام این به قول ایرانیها مشت نمونه خرواراست ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج