۴۵۶۸۴۱
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

گاف نماینده کنگره آمریکا درباره ایران

در حالی که تهران و واشنگتن سال‌هاست رابطه دیپلماتیک ندارند، نماینده کنگره آمریکا و عضو تیم انتقالی ترامپ گفت دیپلمات‌های ایرانی باید از واشنگتن اخراج شوند.

خبرگزاری فارس: یک نماینده کنگره آمریکا که عضو تیم انتقالی «دونالد ترامپ» هم هست، در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان گفت آمریکا باید به جای دیپلمات‌های روس، دیپلمات‌های ایرانی را از واشنگتن اخراج می‌کرد.

این صحبت‌های «کریس کالینز» نماینده جمهوری‌خواه نیویورک در مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا اخراج دیپلمات‌های روس از آمریکا اقدام درستی بوده و آیا او از این اقدام حمایت می‌کند یا نه، گفت: «خوب من در موقعیتی نیستم که بخواهم چنین کاری کنم، اما می‌گویم که به نظرم این اقدامی سیاسی بوده است.»

وی افزود: «و ما چرا افراد دیگری از ایران، کره شمالی و چین را اخراج نکردیم؟»

در واکنش به این گاف آشکار کالینز، «وولف بلیتزر» مجری سی‌ان‌ان به او متذکر شد: «بگذارید اشاره کنم که ایالات متحده و ایران روابط رسمی دیپلماتیک ندارند و بنابراین هیچ دیپلمات ایرانی‌ای در واشنگتن حضور ندارد.»

کالینز در ادامه گفت از اقدام قاطع علیه کسانی که در انتخابات آمریکا دخالت کرده‌اند، حمایت می‌کند، اما این اقدام نباید به روسیه محدود باشد و باید علیه ایران هم تحریم اعمال کرد.

او همچنین بار دیگر اخراج دیپلمات‌های روس از آمریکا را «گامی سیاسی» توصیف کرد و گفت اگر او به جای «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا بود، تصمیم‌گیری در این رابطه را به ترامپ واگذار می‌کرد که تا دو هفته دیگر رسما وارد کاخ سفید می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک بر سرت کنن بیسواد

    • بدون نام

      احتمالا مست بود حالیش نبوده داره چی میگه.
      ایران عارش میشه دیپلمات بفرسته امریکا

    • بسیجی

      امریکاییا عقده ای هستن مرگ برامریکا ،همین که ازایران میترسندبسه امریکاحقارتش وقتی مشخص شدکه التماس رهبرایرانومیکردبرای مذاکره،الانم مذاکره تموم شده برن دنبال کارشون حرف مفت نزنن دیگه وبهانه نیارن ماملتی نیستیم که زیربارحرف زوربریم اگرولی امرمسلمین اجازه مذاکره فرمودندبرای این بودکه به دنیابفمانندامریکاییادروغ گوهستند که الحمدالله مشخص شدماهیت امریکابرای دنیا ،جناب ظریفم گفتن هیچ وقت یه ایرانیوتهدیدنکنید...،الانم رهبرمون اجازه بدن بهمون بیچارتون میکنیم خیال نکنیدایران مثل بعضی ازکشوراستااااااااااغلط زیادی کنیدبسیجیای رهبرباهاتون کاری میکنندکه مادراتون ازاینکه زاییدتتون پشیمون بشن پس خفه ه ه هش شیدحرف نزنید

    • امین بهمنی

      شاید منظورش دیپلمه های ایرانی مقیم در آمریکا بوده !!! هههههخخخ اگه طرف عقل درست و حسابی ایی داشت اول دنبال سفارت ایران در آمریکا می گشت بعد اگر پیدا کرد راجب رابطه دیپلماتک این دو کشور حرف میزد

    • بدون نام

      ایشون هیچ چرت و پرتی نگفتن و کاملا هم آگاهانه صحبت کردن، باید بدونیم که دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران - واشینگتن واقع در 1250 23rd ST.#200 N.W. Washington, D.C. 20037 است. و نماینده غیر رسمی جمهوری اسلامی ایران در ایالات متحده آمریکا می‌باشد. این دفتر وابسته به سفارت پاکستان در واشینگتن دی سی است.بر اساس گفته سخنگوی وزارت خارجه پاکستان ۷۰ الی ۸۰ دیپلمات ایرانی در این دفتر فعالیت می‌کنند. فقط باید به حال انتشار دهنده این خبر تاسف خورد چون از روی ناآگاهی چنین مطلبی رو منتشر کردند.

      پاسخ ها

      • امین بهمنی

        سلام دوست عزیز ، ممنون که از اطلاعات وآگاهی تان عموم را مطلع ساختید . منتها پیش از آنکه از درج مطالب فوق تأسف بخورید شایسته است با تدقیق بیشتر و اندکی تأمل در خصوص متن منتشره اظهار نظر بفرمایید. در بخش اخیر این گزارش آمده : (
        در واکنش به این گاف آشکار کالینز، «وولف بلیتزر» مجری سی‌ان‌ان به او متذکر شد: «بگذارید اشاره کنم که ایالات متحده و ایران روابط رسمی دیپلماتیک ندارند و بنابراین هیچ دیپلمات ایرانی‌ای در واشنگتن حضور ندارد.»
        خب ، اگر منظورش آن چیزی بود که جناب تان میفرمائید پس چرا سکوت کردند و چنین پاسخی به آن ندادند.

    • بدون نام

      اگر هنوز شک دارید، به سایت وزارت خارجه ایران مراجعه کنید، و حتی تصمیم به خرید ساختمان جدید رو هم ملاحظه می فرمایید، هیچ دو کشوری در دنیا نیست که با هم روابط سیاسی نداشته باشند، شاید در ظاهر و کلیات اینگونه جلوه کنند ولی در جزییات و واقعیت چیز دیگری وجو دارد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج