اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۷۵۳۶
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

آیا قالیباف نامزد نهایی اصولگرایان است؟

محمدباقر قالیباف صبح دیروز در مراسم افتتاح همزمان سه پروژه عمرانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا شما در سمت شهردار به کار خود ادامه خواهید داد و یا برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌شوید، گفت: ما وظیفه داریم کار کنیم و جایش مهم نیست.

نامه نیوز: محمدباقر قالیباف صبح دیروز در مراسم افتتاح همزمان سه پروژه عمرانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا شما در سمت شهردار به کار خود ادامه خواهید داد و یا برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌شوید، گفت: ما وظیفه داریم کار کنیم و جایش مهم نیست.

این پاسخ دیپلماتیک شهردار تهران باعث شد تا گمانه زنی‌ها در مورد حضور قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بیشتر شود.

آنگونه که از شواهد پیداست شهردار تهران بازهم تصمیم گرفته است وارد فضای انتخاباتی کشور شود و شانس خود را برای رقابتی دیگر امتحان کند. قالیباف در دو انتخابات ریاست سال ۹۲ و ۸۴ طعم تلخ شکست را چشیده است. او در هر دو این انتخابات‌ها از شانس‌های اصلی پیروزی بود. طرفداران او حتی در سال ۹۲ ردای ریاست جمهوری را برای او دوخته بودند و خود را آماده حضور در پاستور می‌کردند. حضور روحانی و درخشش او در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم باعث شد تا قالیباف از رسیدن به نهاد ریاست جمهوری بازبماند.

به نظر می‌رسد حالا او و جریان اصول‌گرایی تصمیم گرفته‌اند بازهم شانس شهردارتهران را در انتخابات ریاست جمهوری امتحان کنند. اصول‌گرایان به دلیل سبد رایی که اونسبت به دیگر نامزدهای این جریان دارد تصمیم دارند شهردار تهران را راضی به حضور در انتخابات کنند. قالیباف در نظرسنجی‌ها وضعیت بهتری نسبت به دیگر نامزدهای اصول‌گرا دارد. همین امر باعث شده است هم خود او و هم جریان اصول‌گرا به این فکر کنند که اردیبهشت ۹۶ می‌تواند پای قالیباف را به پاستور باز کند.

می‌شود گفت قالیباف نامزد نهایی اصول‌گرایان برای رقابت با حسن روحانی است. تمام جریان راست در ایران تلاش می‌کند قالیباف را با روحانی به دور دوم برسانند و در دور دوم انتخابات شکست روحانی را رقم بزنند.

جامعه ایرانی شهردار تهران را با این واژه‌ها می‌شناسد. کت و شلوار خوش دوخت، عینک خوش فرم، چشمان سبر، حلقه ازدواج در دست، سردار، دکتر، خلبان، شهردار تهران، فرمانده سابق نیروی انتظامی و نامزد ناکام دو انتخابات ریاست جمهوری ۸۴ و ۹۲.

باید دید در اردیبهشت ۹۶ در صورت حضور قالیباف در انتخابات، او پیروز لقب می‌گیرد یا بازهم تبدیل به یک بازنده بزرگ می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای قالیباف لطفابیا که اینها تو گل فرو رفتن دارند مردم و با خودشان میکشن پایین!
      کشور ما باید مثل زمان جنگ اداره بشه که از این همه نا امیدی دور بشیم. تا برسیم زمان احمدی نژاد

    • بی نام

      با جرات میتوان گفت قالیباف رییس جمهور اینده است

    • بدون نام

      نمیدونم اینا چرا از رو نمیرن چندبار باید شکست بخورن تا بفهمن مردم قبولشون ندارن قالیباف یه مهره سوخته است اگه بیاد باابروی خودش بازی کرده سه شکست واقعا افتضاحه ودیگه نمیتونه حرفی بزنه البته اینا پرروتر از این حرفاهستن دفعه قبل باهمین روحانی مبارزه کرد وبااختلاف فاحش باخت اونموقع روحانی کمترین شانسو داشت ورئیس جمهورم نبود الان رئیس دولته وانتخابات دست خودشه قالیباف از الان بازنده است وتو هیچ دوره ای رای هاش اونقدر بالا وخوب هم نبود

    • بدون نام

      اصلا قابل اعتماد نیست!!

    • حسین علیزاده

      حرفهایش دورغ است

    • بدون نام

      حالا با مرگ رفسنجانی روحانی یک درصدم شانس پیروزی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج