اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۵۸۰۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ایهود باراک:

حمله به ایران هر روز سخت تر از دیروز!

ایهود باراک وزیر دفاع در آستانه خداحافظی اسراییل در آخرین سخنرانی خود در کمیته روابط خارجی و دفاع کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بار دیگر نسبت به تاخیر در برخورد مناسب با مساله هسته ای ایران هشدار داد.

عصر ایران: ایهود باراک وزیر دفاع در آستانه خداحافظی اسراییل در آخرین سخنرانی خود در کمیته روابط خارجی و دفاع کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بار دیگر نسبت به تاخیر در برخورد مناسب با مساله هسته ای ایران هشدار داد.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد، باراک با اشاره به اینکه مسیر پرونده هسته ای ایران تا آخر سال ۲۰۱۳ مشخص خواهد شد، افزود که در صورت تعلل در نابودی تاسیسات هسته ای ایران حمله به این تاسیسات روز به روز سخت تر می شود.

باراک با مخاطب قرار دادن آمریکا گفت : حمله به تاسیسات هسته ای ایران در شرایط کنونی پیچیده است اما موکول کردن این حمله به آینده ای که این کشور هسته ای شده است بسیار مشکل تر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ایران در تلاش است تا روز به روز تاسیسات هسته ای خود را نسبت به خطر جنگ ایمن تر کند، افزود در صورت ادامه این روند ایران در آینده تاسیساتی متعدد و ایمن خواهد داشت که حتی با حمله نظامی هم قابل نابودی نخواهند بود.

باراک افزود که ایران تا انتهای سال ۲۰۱۳ تصمیم خواهد گرفت که به برنامه هسته ای خود برای نزدیک شدن به قابلیت تولید سلاح های هسته ای ادامه دهد و یا اینکه در این مسیر تجدید نظر کند و از راه هسته ای شدن بازگردد.

رژیم صهیونیستی و آمریکا سال هاست که مدعی تلاش ایران برای دست یابی به سلاح هسته ای هستند و این دذرحالی است که همه فعالیت های هسته ای ایران زیر نظر آژانس بین المللی انرژی هسته ای است و این مرجع بین المللی تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر انحراف ایران از فعالیت های هسته ای صلح آمیز ارایه نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج