۴۶۰۴۳۲
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

درگیری طایفه ای در ایرانشهر جان یک نفر را گرفت

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عصر امروز در پی درگیری طایفه ای در خیابان مولوی شهرستان ایرانشهر یک نفر به ضرب گوله به قتل رسید.

خبرآنلاین: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عصر امروز در پی درگیری طایفه ای در خیابان مولوی شهرستان ایرانشهر یک نفر به ضرب گوله به قتل رسید.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس؛ سردار حسین رحیمی گفت: حدود ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز در پی درگیری دو طایفه «شهنوازی و دکالی» در خیابان مولوی شهرستان ایرانشهر یک نفر با ضرب گوله به قتل رسید.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این حادثه افزود: دو نفر از افراد طایفه «شهنوازی» به سمت یکی از شهروندان طایفه «دکالی» تیراندازی کرده که در پی آن مضروب به قتل می‌رسد.

وی افزود: خوشبختانه عوامل این حادثه شناسایی شده‌اند و ماموران با جدیت در تعقیب آنها هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن عاملان قتل را دستگیر کنند.

وی همچنین به حادثه تیراندازی دیگری که امروز در ایرانشهر رخ داده اشاره کرد و گفت: صبح امروز در محل جمعه بازار ایرانشهر فردی مسلح اقدام به تیراندازی کرده که دو نفر در این تیراندازی مجروح می‌شوند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اینکه ماموران انتظامی در محل حادثه حضور داشتند بلافاصله به تعقیب این فرد می‌پردازند و پس از یک تعقیب و گریز ۱۰ دقیقه‌ای این فرد را دستگیر کرده و سلاح وی را ضبط می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرهام

      واویلا بلا افتاده تو ایرانشهر
      چ وضعشه
      فکر کنم نا امن ترین شهر ایرانه ادم جرات نمیکنه از صد کیلومتری اون شهرم رد شه

    • بدون نام

      چه جالب اختلاف قومی قبیله ای ما در ایران زندگی میکنیم این داستانها رو نمیدونیم چهار تا عمو خاله عمه دایی داریم سالی یکدفعه با احترام همدیگر را میبینیم کاری به چیزی دیگر نداریم دنبال زندگیه خودمون هستیم قوم و قبیله نمیدونیم چیه خدا رو شکر و نداریم؟؟ اینا مثل فیلمهای هندی و پاکستانیها میمونند و هر روز بهم گیر میدن همشونم هفت تیر کشن یا عروسیشون عزا میشه یا عزاشون عروسی هنوز دست از افکار برنداشتند و اختلاف خانوادگی اجتماعی ایجاد میکنند یا جان انسانها را میگیرند نه باسواد شدند نه روشنفکر متاسفانه بجایه اینکه مثمر ثمر باشند برای شهر و روستا شون و اجتماع و خانواده و پیشرفت کنند پس رفتشان زیاد میشه سیستان بلوچستان را لیان شام پو کردن تق تق آدم میکشند و فرار میکنند عزيزان قرن بیست و یکم است افکارتان را عوض کنید لطفاً

    • بدون نام

      مگه هس هنوز جنگ طایفه ای?

    • بدون نام

      اونجا غیر از زبون گلوله زبون دیگه ای بلد نیستن

    • بدون نام

      ایرانشهر شده تگزاس

    • بدون نام

      یعنی چه این حرفاچین من ماا ایرانشهرم مردم ایرانشهربهترین ومحترمترین وفرهیخته ترین مردمان این کشورهستن مشتی اراذل واوباش که اهل ایرانشهرنیستن ومال شهرهای اطراف ایرانشهرهستن دارن این شهرخوشنام روبدنام میکنن هزاربارگفتم وبازم میگم همه جاخوب وبدهست تروخشک نبایدبه پای هم بسوزن یعنی ازصدکیلومتری میترسین ردبشین بخدااین حرف دورازانسانیته وبجزافرادی محدودواوباش اینجاکسی سلاح نداره وهمه درفکردرس ودانشگاه هستن نه آزاردیگران.برترین هاخواهش میکنم نظرموبدون سانسوربذارممنون میشم

    • بدون نام

      جناب بدون نام ۴/۱اتفاقاکل بلوچ هاباسوادوتحصیلات عالیه هستن لطف کن بیاآماربگیربعدمتهممون کن مامردم ایرانشهرآزارمون به مورچه نمیرسه نه کشت وکشتاربیافقط ببین ازاین شهرچقدرپزشک فارغ التحصیل شده این افرادنه اهل ایرانشهرن ونه ربطی به ایرانشهردارن برترین هانظراتم رولطفادرج کن

    • بدون نام

      منظورم بدون نام ۱/۴بود

    • kamal

      نا امن ترین شهرستان کشور ایرانشهره کیف قاپ ، زورگیری، دزدی، قاچاق، راه زنی و سرقت خودرو تو بزرگراه ایرانشهر چابهار به خدا یه دقیقه تو این بزرگراه از خودرو بیا پایین واسه نمازی یا استراحتی خودتو کشتن خودرو تو بردن من خودم بچه بلوچستانم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج