۴۶۱۵۴۲
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

افشای ابزار جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا

یک گروه هکری که برخی ابزار جاسوسی سایبری آژانس امنیت ملی آمریکا را سرقت کرده ، اطلاعات تازه‌ای در مورد آن‌ها در اینترنت پخش کرده است.

فارس: یک گروه هکری که برخی ابزار جاسوسی سایبری آژانس امنیت ملی آمریکا را سرقت کرده ، اطلاعات تازه‌ای در مورد آن‌ها در اینترنت پخش کرده است.
افشای ابزار جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا

ابزار و اطلاعات تازه افشاشده در اینترنت برخی روش‌های مورداستفاده آژانس امنیت ملی آمریکا را برای جاسوسی از کاربران ویندوز افشا می‌کند.

گروه هکری افشا کننده اطلاعات مذکور که Shadow Brokers نام دارد پیش‌ازاین تلاش کرده بود از طریق فروش اطلاعات یادشده درآمد کسب کند. Shadow Brokers ابزار گوناگونی را از آژانس امنیت ملی آمریکا سرقت کرده که برای سرقت داده‌های کاربران سیستم‌عامل ویندوز و یونیکس کاربرد دارند.

آنان در ماه اوت هم ابزار هکری مورداستفاده آژانس به‌منظور نفوذ به برخی انواع روترها و فایروال‌ها را سرقت کرده بودند و مدعی شده بودند این ابزار توسط گروهی موسوم به Equation Group که وابسته به آژانس امنیت ملی آمریکاست مورداستفاده قرار می‌گیرد.

تازه‌ترین داده‌های افشاشده توسط Shadow Brokers مشتمل بر ۶۱ فایل است که محتوای بسیاری از آن‌ها کاملاً تازگی دارد و از آن‌ها برای دست‌کاری لاگ فایل‌های ویندوز، دست‌کاری بخش هشدارها و اطلاع‌رسانی ویندوز و جلوگیری از مطلع شدن کاربر از نفوذ به سیستم‌عامل مذکور استفاده می‌شود. آژانس امنیت ملی آمریکا هنوز در این زمینه واکنشی از خود نشان نداده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج