اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۶۲۳۶
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

بازیگری که هنوز آجیل نخریده است!

هنوز به بازار برای خرید آجیل نرفتم و نمی‌دانم که برای نوروز امسال پسته را بر سر سفره هفت سین و میز پذیرایی نوروزی بیاوریم یا خیر.

خبرگزاری مهر: علی دهکردی از مردم خواست از فیلم‌های اکران نوروزی استقبال کنند و با خرید بلیت جانی دوباره در رگ‌های سینمای ایران جاری کنند.

علی دهکردی بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این که سرانه مطالعه کتاب به شکل فاجعه‌آمیزی در کشور پایین آمده است، گفت: هرچند ایران پیشینه‌ای طولانی در زمینه ادبیات و فرهنگ و هنر دارد اما مردم کمتر به سمت مطالعه کتاب می‌روند به همین دلیل تنها تقاضا و پیشنهاد نوروزی که برای مردم در طول تعطیلات دارم این است که حتما کتاب بخوانند.

بازیگری که هنوز آجیل نخریده است!

وی با اشاره به اینکه مهم نیست چه کتابی خوانده شود و مهم این است که مردم کتاب بخوانند، ادامه داد: امیدوارم روزی مطالعه واقعی کتاب جزو عناصر مهم و همیشگی زندگی هر فرد ایرانی شود.

دهکردی گفت: خوشبختانه رسانه تلویزیون گلچین خوبی از بهترین فیلم‌ها را برای ایام نوروز انتخاب کرده و مردم می‌توانند از رسانه ملی برای تامین بخشی از خوراک فرهنگی‌شان در تعطیلات استفاده کنند. همچنین امیدوارم با شرایط بد اقتصادی که وجود دارد مردم از فیلم‌هایی که برای ایام نوروز در سینماها اکران می‌شود استقبال کنند.

وی با اشاره به اینکه استقبال از فیلم‌های اکران شده یک حمایت فرهنگی از سوی مردم محسوب می‌شود، توضیح داد: سینمای ایران در حال حاضر نیازمند حمایت از سوی مردم در گیشه است. امیدوارم مردم سینما رفتن را از برنامه‌های خود حذف نکنند.

بازیگر "از کرخه تا راین" معتقد است، مردم باید بخشی از زمان خود را صرف سفر به نقاط مختلف کشور کنند. ایران آنقدر گسترده و بزرگ است که هر چقدر هم زمان برای دیدن و تجربه کردن آن در نظر بگیریم باز هم وقت برای دیدن نقاط بکر ایران کم می آوریم.

دهکردی گفت: آرزو دارم سینمای ایران به جایگاه اصلی خود در جامعه جهانی دست یابد تا بتواند سرآمد سینمای دنیا شود.

وی در پایان درباره خرید آجیل برای عید نوروز که امسال به موضوع روز بدل شده است، توضیح داد: هنوز به بازار برای خرید آجیل نرفتم و نمی‌دانم که برای نوروز امسال پسته را بر سر سفره هفت سین و میز پذیرایی نوروزی بیاوریم یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      این اعلام تحریم ازسوی مردم همش حرف بوده این روزا اگه ازجلوی آجیل فروشی ها رد بشین متوجه تعداد زیادی میشین که علیرغم گرونی بازهم خریدار پسته وآجیل هستند آقای دهکردی اگر پول داری بروبخراین تحریم ها ونخریدن ها توایران معنایی نداره

      پاسخ ها

      • zahra seven

        اقا بابک مردم به دو دسته تقسیم میشن !!!دسته اول که هنوز سر قولشون هستن که اگه خیلی خیلی هم پول رو داشته باشن برای خرید اجیل امسال عید نرفتن و تعدادشونم خیلی زیاده ولی دسته دوم از اون قشر ادمایی هستن که نمیخوان ب خودشون سختی بدن و نخریدن اجیل رو فکر میکنن افت شخصیتی یا هر چیز دیگه میدونن...که اگه این دوستانم اجیل نگیرن و بتونن با شیرینی و میوه پذیرایی کنن خیلی بهتره...در ضمن قطر قطره جمع گردد وانگهی دریا شود!!!همت میخواد و این همتو حداقل50درصد ما ایرانیا داریم!!!

      • babak

        سرهمه مردم به گرونی آجیل گرم شد غافل ازاینکه خیلی چیزها مثل میوه قیمتهاشون سرسام آوربالارفته کاش با تحریم میشد کاری کرد اما می ترسم ازفقرغذایی وفقرویتامین بیفتیم گوشه بیمارستان

    • بدون نام

      ما نمی خریم

    • شیوا

      ما هم نخریدیم

    • نازی

      حالا نخریدن آجیل چه نتیجه ای داشت.آیا قیمتش پایین آمد؟فروشنده ها ضرر کردن؟نهایتا این که با قیمت بیشتر صادرش میکنن.همه چیز گرون شده چرا باید آجیل تحریم بشه؟جز این که مقدمه ای برای حذف این رسم شیرین میشه؟؟؟؟؟حالا سال دیگه ارزون میشه؟

    • MOHSEN

      سلام برترین ها...بهترین ها...
      واقعآ مجله تون برای من خیلی هیجان داشت این اولین مجله ای بود که من در اون شرکت می کردم.گاهی باهات قهر بودم گاهی اشتی.....البته قهر که نه اگه یه مدتی نبودم بزار به حساب بد قولی من...10ماه پیش می خواستم اینو بگم....
      من یه سربازم.... وتا کمتر از40 روز دیگه خدمتم با قی مونده... عزیرانی که می خواستن بدونن من چرا غیبت دارم از اینجا بخونن مطلع بشن.... بزن به افتخار اون سربازی که 2:45 دقیقه تو صف ایستاد تا بتونه 2دقیقه با نامزدش حرف بزنه.

      پاسخ ها

      • pari

        عزيزم.................:(

      • من

        به خاطر آخر حرفت نمی شد + ندی
        دمت گرم

    • بدون نام

      این چه تیتر فاجعه ایی بود که زدید ؟

    • پژمان

      ما نمی خریم

    • kami

      آخه چه وضشعشه دیشب رفتیم سینما بعد از حساب بلیط متوجه شدم 200 تومان هم نفری پول مالیات بر ارزش افزوده گرفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج