adexo3
۴۶۳۵۶۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

میزی ویلیامز در پروژه «انسان اولیه»

بازیگر نقش آریا استارک صداپیشه انیمیشن می‌شود

به دنبال قطعی شدن حضور ادی ردمین و تام هیدلستن در پروژه سینمایی «انسان اولیه»، حالا نوبت به میزی ویلیامز ستاره جوان سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» رسیده تا به عنوان صداپیشه جدید این انیمیشن استاپ-موشن با سازندگانش قرارداد امضا کند.

وب سایت آی ‌سینما: به دنبال قطعی شدن حضور ادی ردمین و تام هیدلستن در پروژه سینمایی «انسان اولیه»، حالا نوبت به میزی ویلیامز ستاره جوان سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» رسیده تا به عنوان صداپیشه جدید این انیمیشن استاپ-موشن با سازندگانش قرارداد امضا کند. این دومین همکاری نیک پارک کارگردان و انیماتور انگلیسی با «استودیو کانال» کمپانی فرانسوی است که هر دو از غول‌های انیمیشن‌سازی اروپا به شمار می‌روند.
بازیگر نقش آریا استارک صداپیشه انیمیشن می‌شود

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، ستاره ۱۹ ساله «بازی تاج و تخت» که میلیون‌ها بیننده سریال‌های تلویزیونی او را با نام شخصیت «آریا استارک» می‌شناسند (نقشی که نامزدی جایزه امی را برایش به امغان آورده)، به گروه صداپیشگان انیمیشن ماقبل تاریخ «انسان اولیه» پیوست. تامین هزینه‌های هنگفت این پروژه که با تکنیک استاپ-موشن روی پرده خواهد رفت، به عهده کمپانی فرانسوی «استودیو کانال» است.

نیک پارک انیماتور انگلیسی که با کارگردانی انیمیشن «نفرین موجود خرگوش‌نما»، موفق به دریافت جایزه اسکار شده، به تازگی تولید این انیمیشن ماجراجویانه و کمدی را در بریستول بریتانیا - و از قضا شهر زادگاه ویلیامز - آغاز کرده است.

این پروژه به نوعی اولین تجربه رسمی ویلیامز ۱۹ ساله به عنوان صداپیشه یک فیلم انیمیشن است. ستاره سریال محبوب شبکه «اچ بی او»، صداپیشگی شخصیتی به نام «گونا» را به عهده دارد - یک شورشی جسور و رام‌نشدنی که با «داگ» قهرمان فیلم (با صداپیشگی ردمین) دوست می‌شود و او را در ادامه مسیرش همراهی می‌کند.

ویلیامز درباره صداپیشگی در این پروژه گفته: «همکاری با نیک پارک برای من در حکم رویایی بود که رنگ واقعیت به خود گرفت، خصوصا که قرار است به جای شخصیت جذابی مثل «گونا» حرف بزنم.» به گفته تهیه‌کنندگان استودیو کانال، انیمیشن «انسان اولیه» برای اکران در ژانویه ۲۰۱۷ آماده خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج