۴۶۴۰۶۲
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

ارائه لایحه جابجایی تعطیلات مدارس به مجلس

وزیر آموزش و پرورش گفت: زمانبندی سال تحصیلی را به عنوان یک لایحه از طرف دولت به مجلس ارائه کرده ایم تا مجلس این اختیار را به دولت بدهد که در برگزاری سال تحصیلی انعطاف پذیری داشته باشند.

خبرگزاری مهر: فخرالدین دانش آشتیانی در حاشیه مراسم آئین اختتامیه جشنواره سپیدار که در سالن حجاب کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد درجمع خبرنگاران خبرنگاران گفت: باید اهمیت مسئله محیط زیست و توسعه پایدار را ارج بنهیم و این موضوع جز برنامه های بنده است و همانطور که می دانید در برنامه هایی که به مجلس ارائه کردم سه موضوع تربیت ، مهارت ها و مسئله محیط زیست از مسائلی است که در سنین پایین به ویژه در مقطع ابتدایی جز برنامه های بنده است.

وی افزود: باید در برنامه های درسی و فرایندهای یادگیری دانش آموزان این مسائل را لحاظ کنیم و همچنین در فعالیتهای دانش آموزی در بیرون از کلاس و مدرسه این موضوع در نظر گرفته شود. در واقع ما بایدفضای آموزشی را از کلاس درس به طبیعت ببریم تا دانش آموزان سازگاری بیشتری با برنامه های محیط زیستی داشته باشند

وزیرآموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلاتی که قرار بود برای آلودگی هوا مطرح شود از سال تحصیلی آینده اجرا می شود یا خیر گفت: زمانبندی سال تحصیلی را به عنوان یک لایحه از طرف دولت به مجلس ارائه کرده ایم تا مجلس این اختیار را به دولت بدهد که مقداری در برگزاری سال تحصیلی انعطاف پذیری داشته باشند.

وی تصریح کرد: امسال این موضوع را اجرا نمی شود زیرا قانون مبنی بر این است که طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی شروع سال تحصیلی اول مهر است و ما باید طبق آن برنامه ریزی کنیم .

وی خاطرنشان کرد: اگر در مجلس چنین موضوعی تصویب شود آن زمان می توان مقداری انعطاف پذیری در بحث زمانبندی سال تحصیلی داشته باشیم .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمسد

      کلا ایران در همه زمینه ها اول هستش

    • بدون نام

      باسلام به نظربنده تعطیلات مدارس خیلی زیاده وبایستی اصلاح گردد.تعطیلات نوروز حداکثریک هفته وتعطیلات تابستان هم حداکثر یک ماه باشه.تعطیلات دیگه درفصول سال به علت سرما ،یخ بندان و ریزگردها باشه

    • بدون نام

      کو میتونی فاتحه آموزش و پرورش رو با طرحهای بیسوادی که به مجلس ارائه میکنی بخونی که دو ماه نمیشه خواندی کسی نیست بگه کمی فکر کن قبلا این طرح با شکست روبرو شده سما بفکر تعویض نیروهاباش و ارزش معلم رو از ژاپن یاد بگیر این طرحها را نده شخصیت فرهمگیان رو.بیشتر از این پایین نیار

    • بدون نام

      اگه جابجا بشه خوبه.

    • بی نام

      امیدوارم از جاهایی مثل خوزستان نخوان تابستون برن کلاس البته از اینا بعید نیست فقط بفکر تهرانیان

    • بدون نام

      جا به جایی تعطیلات راهکار مناسبی نیست ، چون توی مناطق گرمسیر به هیچ عنوان نمیشه مدارس تابستون دایر باشه ، کولر که هیچی ، حتی پنکه هم برای گردش هوا توی کلاس ها نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج